پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507801 تاریخ : 1398/11/19-14:12:24
,10025,10027,
بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شعبه زاهدان بیمه دی

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از شعبه زاهدان بیمه دی

رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس سندیکای بیمه گران ایران و مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعبه زاهدان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی؛ رئیس کل بیمه مرکزی در بدو ورود به شعبه با کارشناسان شعبه ملاقات کرد و در خصوص نحوه ارائه خدمات بیمه ای به گفتگو پرداخت.
دکتر سلیمانی در ادامه با کارشناسان ارزیاب خسارت درمان دیدار کرد و در جریان نحوه ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا قرار گرفت، و از نزدیک و بصورت سیستمی نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان درمان را بررسی نمود.
رئیس کل بیمه مرکزی بیمه درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران را یک پروژه ملی دانست و ضمن ابراز رضایت از سرعت پرداخت رسیدگی به پرونده های طرح جبران، بر تکریم این قشر معزز تاکید نمود.
همچنین دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی با یادآوری و قدردانی از تحولات و موفقیت های اخیر بیمه دی این مهم را ناشی از جوانگرایی و برنامه ریزی جهت حضور هدفمند در بازار بیمه ای کشور دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 580
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران