پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446223 تاریخ : 1397/10/26-19:07:56
,2,22,
بازدید رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های شهرستان سیرجان

بازدید رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های شهرستان سیرجان

هم‌زمان با سفر حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیئت همراه به استان کرمان از تعدادی طرح اقتصادی که اقدام به دریافت تسهیلات اعتباری از این بانک نموده‌اند بازدید به عمل آمد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این سفر از طرح مجموعه ورزشی سمنگان شهرستان سیرجان که با سرمایه‌گذاری بیست میلیارد ریالی که 50 درصد آورده متقاضی و 50 درصد مشارکت بانک توسعه تعاون بوده است و در مرحله اتمام و بهره‌برداری قرار داشت بازدید کرد.

 همچنین مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه سفر از شرکت دوران که اصلی‌ترین تولیدکننده بلند گوی باند و آنتن خودروی سواری به سفارش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا می‌باشد بازدید به عمل آورد.

گفتنی است این شرکت تاکنون 180 میلیارد ریال تسهیلات خرید دین از بانک توسعه تعاون دریافت نموده است و به‌زودی مبلغ 150 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نیز به این شرکت تخصیص داده خواهد شد.

 شایان‌ذکر است که در ادامه بازدید از طرح‌های شهرستان سیرجان از طرح در حال اجرای پیشتاز بهتاک تولیدکننده لامپ و روشنایی نیز بازدید به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران