پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452518 تاریخ : 1398/01/19-11:29:25
,11,
بازدید 144 هزار گردشگر نوروزی از جاذبه های دریایی اروند و کارون در بندر خرمشهر

بازدید 144 هزار گردشگر نوروزی از جاذبه های دریایی اروند و کارون در بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال، بیش از 143هزار و 788 مسافر و گردشگر در بندر خرمشهر از جاذبه های دریایی کارون و اروندرود دیدن کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نورالله اسعدی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال نیز با برنامه‌ریزی مناسب زمینه فعالیت بیش از پیش گردشگری دریایی برای میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در بندر خرمشهر فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار گشت دریایی ویژه کاروان‌های راهیان نور در بندر خرمشهر راه‌اندازی شد افزود: میهمانان نوروزی با حضور در بندر خرمشهر، از جاذبه‌های گردشگری رودخانه‌های کارون و اروند دیدن کردند.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه تعداد شناورها یی که نوروز 98 به مردم خدمات ارایه کردن را 11 فروند شناور شامل کشتی های مسافری، موتور لنج ها و200 فروند قایق موتوری عنوان و خاطرنشان کرد: امسال با وجود اینکه در برخی روزها به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی ممنوعیت تردد شناورها اعلام شد، بالغ بر 47 هزار و 868 نفر در اروند و کارون با استفاده از قایق های تفریحی، شناورهای مسافری و لنج به گردشگری دریایی پرداخته و از خدمات ایمنی و نجات دریایی بندرخرمشهر نیز بهره بردند.
اسعدی گفت: در بازه زمانی 25 اسفندماه 97 تا پایان تعطیلات نوروزی بالغ بر 130 هزار نفر نیز در قالب کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی از مجموعه بندر خرمشهر دیدن کردند.
وی ساختمان قدیمی بندرخرمشهر، جاذبه‌های دریایی، اسکله ها و تجهیزات دریایی و بندری، پایانه بین المللی مسافری دریایی خلیج فارس و محل تلاقی رودخانه‌های اروند و کارون را از اماکن مورد بازدید میهمانان نوروزی در بندرخرمشهر عنوان کرد.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر همچنین از حضور تیم تجسس و نجات دریایی و گشت یگان حفاظت بندر خرمشهر طی برنامه‌های گردشگری دریایی امسال خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تمهیدات صورت گرفته و رعایت نکات ایمنی و دریایی در سواحل کارون و اروند و رعایت آن از سوی مسافران نوروزی و توزیع جلیقه نجات، هیچ حادثه دریایی حادی در حوزه استحفاظی این اداره کل رخ نداد.
وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز روزانه 520 صندلی سفر استاندارد شناورهای تفریحی که از سازمان بنادر و دریانوردی مجوز گرفته اند، برای جابجایی مسافران در نظر گرفته شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران