پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450914 تاریخ : 1397/12/15-18:58:52
,1,
با پرداخت تسهیلات بیشتر، تقویت و حمایت از بخش کشاورزی محقق شد

روح اله خدارحمی:

با پرداخت تسهیلات بیشتر، تقویت و حمایت از بخش کشاورزی محقق شد

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: با اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی وعشایری و پرداخت تسهیلات بیشتر، تقویت و حمایت از بخش کشاورزی محقق شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی که همزمان با کاروان تدبیر وامید به استان گیلان سفرکرده است، در جمع روسای شعب بانک کشاورزی این استان با اعلام مطلب فوق به تشریح عملکرد و برنامه های سال آینده پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام،راکدیا ناموفق، واگذاری این طرح ها به کارآفرینان و مجریان فعال را راهکاری مناسب برای برون رفت طرح ها از چنین وضعیتی دانست.

خدارحمی دربیان راهبردها و اولویت های بانک کشاورزی به استراتژی تبدیل دارایی های راکد به دارایی های مولد اشاره و آن را از اولویت های این بانک در سال 1398 دانست. 


وی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان گیلان بر تلاش روز افزون برای توسعه بخش کشاورزی و حفظ امنیت غذایی کشور و همچنین توازن منابع و مصارف و کاهش قیمت تمام شده پول تأکید کرد.


بر اساس این گزارش،علیرضا طاهری مدیر شعب بانک کشاورزی در استان گیلان نیز به تشریح عملکرد این مدیریت پرداخت و تحقق برنامه های ارزی،فروش اموال تملیکی،رشد 15.3درصدی پرداخت تسهیلات و ... را از موفقیت های این مدیریت برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران