پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453077 تاریخ : 1398/01/26-16:41:44
,10028,
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی"شفیعی"به عنوان "بازرس وزیر" منصوب شد

با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسن شفیعی به عنوان"بازرس وزیر"منصوب شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای حسن شفیعی
سلام علیکم؛
نظر به تعهد، دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی در عرصه های مختلف اجرائی، به موجب این حکم شما را به سمت" بازرس وزیر" منصوب می نمایم.
با عنایت به تکثر و تنوع سازمانها، صندوق ها، هلدینگها و شرکتهای وابسته به خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی و به منظور تحقق بخشی به اصل شفافیت و مبارزه هوشمندانه و پیش گیرانه با اشکال مختلف پدیده فساد و فراهم سازی زمینه انجام صحیح امور و نیل به وضعیت مطلوب، اساساً بازرسی های کارآمد، دقیق، عالمانه و بی طرفانه بیش از پیش ضرورت دارد. در این خصوص سوابق جنابعالی در ارتقاء فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری، بی گمان موثر واقع شده و این وزارت از نظرات، پیشنهادات و خدمات شما بهره مند خواهد شد.
امید است با بهره  گیری از کلیه ظرفیت های موجود و ایجاد هم افزائی و خلق فرصت های جدید، نسبت به تحقق ماموریت ها و مسئولیت های مربوطه در چارچوب نظام جامع تدبیر وزارتخانه و با هماهنگی بازرس ویژه اینجانب اقدامات موثر به عمل آورید.

از درگاه خداوند منان و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران مسالت می نمایم.

گفتنی است: وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. از برخی سوابق وی می توان به مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت لیزینگ خودرو، معاون حراست نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره  شرکت سهامی حلال های صنعتی ایران، مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی،  نایب رئیس هیات مدیره شرکت سهامی اتمسفر ، مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ساختمان بانک اقتصاد نوین،  نایب رئیس هیئت مدیره  شرکت الکترپمپ سرمایه گذاری نیرو و  قائم مقام مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران