پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433161 تاریخ : 1397/09/19-11:54:20
,10025,
با حضور اینشورتک‌ها، افراد مسئول قیمت‌گذاری بیمه خودشان هستند

امین شیرکانی، مدیرعامل بیمه سینا:

با حضور اینشورتک‌ها، افراد مسئول قیمت‌گذاری بیمه خودشان هستند

امین شیرکانی، مدیرعامل بیمه سینا در پنل اختتامیه همایش بیمه و توسعه گفت: صنعت بیمه با فضای متفاوت در زمینه ریسک پیش‌بینی رفتارها مواجه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، امین شیرکانی، مدیرعامل بیمه سینا در پنل اختتامیه همایش بیمه و توسعه گفت: صنعت بیمه با فضای متفاوت در زمینه ریسک پیش‌بینی رفتارها مواجه است.

 وی که ریاست یکی از پنل های جنبی همایش را برعهده داشت، در گزارش خود در برنامه اختتامیه همایش به مقالاتی در حوزه فناوری تله‌ماتیک و بررسی عوامل موثر بر نوآوری خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت: مقالات ارائه‌ شده، این حقیقت را نشان می‌دادند که هم‌اکنون با حضور اینشورتک‌ها گویی افراد مسئول قیمت‌گذاری بیمه خودشان هستند و با ریسک خود می‌توانند در نرخ تاثیر داشته باشند.

وی افزود: این روند با آنچه که هم‌اکنون در صنعت بیمه دیده می‌شود، متفاوت است؛ چراکه ما با ریسک‌های گذشته، خسارت را محاسبه می‌کنیم، اما الان بحث پیش‌بینی رفتارهای مرتبط با ریسک مطرح است.

شیرکانی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم کارگروهی در بیمه مرکزی ایجاد شود تا قوانینی که لازم است در زمینه بیمه‌نامه‌های اینشورتک‌ها صادر و پرداخت خسارت شوند، وضع نماید.

وی در مورد اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: آنچه که ما از اینشورتک‌ها مطرح می‌کنیم، با قوانین جاری صنعت بیمه تطابق ندارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 483
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران