پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450871 تاریخ : 1397/12/15-16:50:10
,15,22,
با افزایش کیفیت در توزیع مرسولات بهترین خدمات و امانت داری را داشته باشیم

عضو هیئت مدیره در جمع موزعین پست استان اصفهان :

با افزایش کیفیت در توزیع مرسولات بهترین خدمات و امانت داری را داشته باشیم

محمد رضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان اصفهان از بخش های مختلف این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری پانزدهم اسفند ماه، قادری عضو هیئت مدیره طی سفر به استان اصفهان با همراهی حسن جوادی مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی و حمید باقری مدیر کل پست استان از تخش های مختلف این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو نمود.

 قادری ضمن دیدار با موزعین و کارکنان واحد های اجرایی بیان داشت: استان اصفهان یکی از بهترین خدمات را در بخش توزیع ارائه می کند که در نوع خود می تواند کم نظیر و حتی بی نظیر باشد.

وی افزود: خوشبختانه در پست استان اصفهان علاوه بر ارایه خدمات نامه رسانی مطلوب پرداختی های بالای 90درصد نیز به موزعین صورت گرفته است.

عضو هیئت مدیره در جمع پستچی های اصفهان تصریح کرد: با توجه به تغییر ماموریت پست به سمت کالا و بسته شاهد افزایش 37درصدی امانات  پستی نسبت به سال گذشته هستیم.

قادری امکانات و ظرفیت شبکه پستی نشان دهنده  پتانسیل بالا جهت جذب بسته و کالای بیشتر می باشد که لازم است با ارایه مطلوب و باکیفیت در توزیع مرسولات بهترین خدمات را داشته باشید.

عضو هیئت مدیره دقت ، سرعت و امنیت  در ارسال و توزیع مرسولات را از شاخصه های کیفیت در توزیع مرسولات دانست و گفت: رعایت این موارد از حساسیت و ویژگی خاصی برخورداراست و موفقیت شبکه پستی  بعنوان برند محبوب مردم در این سه امر مهم می تواند رقم بخورد.

قادری افزود :اصفهان یکی از شهرهایی است که رعایت 50 درصدی نیرو ها در توزیع را محقق کرده است وامیدواریم با استاندارد سازی ابزار نامه رسانی به لحاظ پوشش و وسیله نقلیه شان و وجه پست را توسعه دهیم.

وی بیان داشت: امیدواریم با تیم جدید کسب و کار را مطابق شرایط روز توسعه داده و ضمن افزایش درآمد و انتفاع کارکنان شرایط بهتری از لحاظ اقتصادی را فراهم کنیم.

عضو هیئت مدیره با اشاره به اینکه بسته جدید اقلام بصری برند پست که شامل لباس ، موتور نامه رسانی و هویت بصری شرکت ملی پست با رنگ و لعاب جدید در دست بررسی و طراحی است گفت: بخش نامه رسانی در پست بسیار مهم است که با تقویت زیر ساخت ها عملیات توزیع توسط موزعین تا حدی راحتر خواهد شد.

شایان ذکر است ناحیه پستی نشاط، گروه برنامه ریزی، اداره جغرافیایی و کدگذاری، دفترپست تخصصی صنایع دستی در میدان امام و مرکز داده پست استان اصفهان از جمله بخش هایی بود که عضو هیئت مدیره از آنها بازدید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران