پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511601 تاریخ : 1399/02/06-17:15:04
,15,
ایرانسل پیشنهادهای ویژه رمضان را اعلام کرد

ایرانسل پیشنهادهای ویژه رمضان را اعلام کرد

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای ماه مبارک رمضان، شامل تخفیف‌های ویژ? مکالمه، اینترنت و محتوای ویژ? اپلیکیشن لنز است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در ماه مبارک رمضان 1441 هجری قمری، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند از پیشنهادهای ویژ? «هر چهار دقیقه مکالمه، چهل دقیقه رایگان»، «اذان تا اذان با مکالم? نامحدود»، «تا 100 درصد تخفیف در بسته‌های ساعتی مکالمه» و نیز «تخفیف در قیمت بسته‌های ساعتی اینترنت» بهره‌مند شوند و محتوای ویژ? اپلیکیشن «لنز» را با اشتراک رایگان مشاهده کنند.

بر این اساس، مشترکان ایرانسل تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند به ازای هر چهار دقیقه مکالم? ایرانسلی، چهل دقیق? بعدی آن تماس را رایگان گفت‌وگو کنند.

همچنین در طرح «اذان تا اذان با مکالم? نامحدود»، این امکان برای مشترکان ایرانسل فراهم شده تا هر شب از افطار تا سحر، با پرداخت تنها 1000 تومان، از مکالمه نامحدود ایرانسلی برخوردار شوند. این پیشنهاد به‌صورت روزانه در دسترس قرار می‌گیرد و از ساعت 8 شب تا 5 صبح قابل استفاده است.

علاوه بر این، در طول ماه مبارک رمضان، مشترکان ایرانسل می‌توانند بر اساس مکان، زمان و الگوی مصرف خود، از بسته‌های ساعتی مکالمه با تخفیف تا سقف 100 درصد و بسته‌های ساعتی اینترنت با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

فعال‌سازی هر یک از پیشنهادهای فوق، از طریق شماره‌گیری کد #4444* و نیز مراجعه به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن ایرانسل‌من امکان‌پذیر است.

محتوای ویژ? اپلیکیشن لنز با اشتراک رایگان

اپلیکیشن «لنز» نیز در ماه مبارک رمضان، محتوای ویژ? ویدیویی را در سه دسته‌بندی «هدی? رمضان»، «نوستالژی رمضان» و «لنز و لبخند» با اشتراک رایگان و اینترنت نیم‌بهای ایرانسل، به مشترکان خود ارائه کرده است.

کاربران این اپلیکیشن، در طول ماه مبارک رمضان می‌توانند هر روز در بخش «هدیه رمضان» 10 فیلم سینمایی ویژه، در بخش «نوستالژی رمضان» برنامه‌های خاطره‌انگیز رمضان‌های پیشین و در بخش «لنز و لبخند»، ویدیوهای طنز را تماشا کنند. دریافت اپلیکیشن لنز و مشاهد? محتوای آن از طریق وب‌سایت لنز به نشانی lenz.ir امکان‌پذیر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران