پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448894 تاریخ : 1397/11/25-14:09:14
,17,11,
اهتمام ویژه وزارت‌خانه به تولید مسکن با روان‌سازی سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی

در جریان سفر به قم:

اهتمام ویژه وزارت‌خانه به تولید مسکن با روان‌سازی سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی

وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به قم ضمن دیدار با آیت‌الله نوری همدانی سیاست‌های وزارت‌خانه در حوزه مسکن و راه را تشریح کرد و گفت: ما در وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای به تولید مسکن و روان‌سازی سیاست‌ها و برنامه‌های تولید مسکن داریم تا این مهم به رونق بیفتد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز 25 بهمن ماه در سفر به استان قم با آیت‌الله عظمی نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این دیدار گفت: در این روزها که مردم با شور انقلابی مجددا تجدید میثاقی با جمهوری اسلامی کرده‌اند براساس فرمایشات رئیس جمهور و دولت این دیدار تدارک دیده شد تا بتوانیم با همفکری علمی عظام برای بهبود زندگی مردم گام‌های موثری برداریم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این مطلب که دولت و وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های مشخصی برای بهبود کیفیت زندگی مردم از سال 98 به بعد دارد اعلام کرد: ما در وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای به تولید مسکن و  روان‌سازی سیاست‌ها و برنامه‌های تولید مسکن داریم تا این مهم به رونق بیفتد.

وی ادامه داد: مسکن مهر باقی مانده که 500 هزار واحد است سرعت گرفته و به زودی تکمیل خواهد شد همچنین تسهیل احداث 4 هزار واحد جدید مسکونی در برنامه است که در سطح کشور محقق خواهد شد.

اسلامی اجرای بازآفرینی شهری را از دیگر برنامه‌های عملیاتی وزارت راه و شهرسازی برشمرد و تاکید کرد: برای ساماندهی بافت‌های فرسوده و کاهش حاشیه‌نشینی‌ها تدابیر کارسازی را در قالب اجرای طرح بازآفرینی شهری اتخاذ کرده‌ایم و منابع انجام این کار با مصوبه رهبری به موجب قانون عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی از اصلاح اجرای طرح بازآفرینی شهری تاکید کرد: ستاد بازآفرینی قم را امروز تشکیل دادیم و تشکیل این ستاد مبین این مطلب است که وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای به این طرح دارد و با جدیت مسائل مربوط به بازآفرینی شهری و بافت‌های فرسوده را دنبال می کند.

وی در ادامه سخنان خود بر رفع نقاط حادثه خیز در راه های مواصلاتی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز راه‌های کشور دارد و این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد:در حمل و نقل تلاش می کنیم تا مردم از تسهیلات ویژه ای برخوردار شوند و کاهش تلفات جاده‌ای را با ایمن کردن نقاط پرحادثه محقق خواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران