پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448460 تاریخ : 1397/11/18-16:47:22
,20,
اهتمام به توسعه زیرساخت های کشور داریم

نوبخت:

اهتمام به توسعه زیرساخت های کشور داریم

معاون رئیس جمهوری گفت: علاوه بر رسیدگی به وضعیت محرومان و خدمتگزاری به آنها، به توسعه زیرساخت های کشور نیز اهتمام داریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در حاشیه آیین واگذاری 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان گیلان در شهرستان لنگرود اظهار داشت: اقدام امروز، نمادی از وعده سال گذشته است؛ چرا که پارسال توافق کردیم واحدهای مسکونی مددجویان را به بهره برداری برسانیم و اکنون این مهم محقق شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: سیره امام راحل نیز همین بوده که در کنار انجام کارهای زیربنایی، آزادراه، راه آهن، بیمارستان و ... رسیدگی به عزیزانی که بنا به هر دلیلی در شرایط زندگی خود عقب مانده اند، در دستور کار باشد و امروز واگذاری دو هزار واحد مسکن مددجویان را در گیلان شاهد هستیم.

به گفته معاون رئیس جمهوری، اقدامی که برای گیلان و با تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده؛ برای برخی استان های محروم نیز شروع کرده ایم و امیدواریم در سایه این وحدت و همکاری، بتوانیم علاوه بر خدمت به محرومان جامعه، زیرساخت ها را نیز توسعه دهیم.

 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان امروز (پنجشنبه) با حضور نوبخت معاون رئیس جمهوری و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور در شهرستان لنگرود واقع در شرق استان واگذار شد.

بهمن ماه سال گذشته نیز در مراسمی با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مسکن مددجویی یک هزار و 700 خانوار در استان گیلان تحویل شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 417
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران