پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247972 تاریخ : 1395/08/11-12:03:05
,10028,10034,
انهدام 40 باند و کشف 13500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در هشت ماه سال 95

انهدام 40 باند و کشف 13500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در هشت ماه سال 95

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، انهدام 40 باند گسترده قاچاق مواد مخدر، دستگیری 448 قاچاقچی سابقه دار و کشف بیش از 13500 کیلوگرم را از دستاوردهای پلیس پایتخت در هشت ماه سپری شده از سالجاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس فاتب سردار حسین ساجدی نیا با تاکید بر عملیات مستمر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: در این راستا از ابتدای سالجاری تا کنون 448 قاچاقچی و نزدیک به سه هزار خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 13 تن و 500کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی همچنین به روند رو به رشد جمع آوری معتادان متجاهر زن و مرد در این هشت ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در پایتخت اشاره کرد و افزود: با اجرای 193 مرحله طرح دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر؛ تعداد 8 هزار و 600 نفر دستگیر و 11 هزار و 385 معتاد متجاهر زن و مرد جمع آوری و به کمپ های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری تهران منتقل شدند.
سردار ساجدی نیا، تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده از سوی شهرداری تهران مقرر شده است که این افراد جمع آوری شده پس از طی دوره درمان و بازپروری به جامعه برگردانده شوند.
وی با اشاره به رشد 28 درصدی روند دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل،افزود: میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 21 درصد افزایش داشته است که این مساله خود نشان از تلاش شبانه روزی پلیس پایتخت در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان تهرانی می باشد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این موضوع که پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از ابتدای سالجاری تاکنون با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همجوار؛ 80 سوداگر مرگی که از اعضاء و سرشاخه های اصلی قاچاق مواد مخدر در کشور بودند را دستگیر کرده است، اظهار داشت: در این عملیات های مشترک نیز 2 هزار و 933 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف شده است.
رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به سامانه 110 اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران