پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432945 تاریخ : 1397/09/15-18:32:11
,13,
آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور کنترل شده است

آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور کنترل شده است

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: با تمهیدات بهداشتی و مراقبتی این سازمان و همکاری فعالان بخش خصوصی، آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سطح کشور کنترل شده و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علیرضا رفیعی پور عصر پنجشنبه در جمع مدیرکل و کارکنان دامپزشکی قزوین افزود: تداوم کنترل این بیماری در گروی مراقبت های ویژه بهداشتی از سوی صاحبان و کارکنان مرغداری ها و همچنین رعایت موارد بهداشتی در صنف پرنده فروشان است. 

وی اظهار داشت: واکسیناسیون طیور نقش مهمی در پیشگیری از بروز این بیماری در سال جاری داشته است. 
رفیعی پور یادآور شد: صنعت طیور قزوین طی سال های 95 و 96 بیشترین واکسیناسیون را در برابر تهدیدات آنفلوآنزا در سطح کشور اعمال کرد و عملکرد خوبی را از این استان در حوزه پیشگیری شاهد بودیم. 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: حمایت از تولید ملی مستلزم توجه بیشتر به واحدهای تولیدی است و در این راستا نیازهای دامپزشکی واحدهای طیور را برطرف خواهیم کرد. 
سال گذشته بدنبال شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان قزوین 5 میلیون قطعه جوجه معدوم شدند. 
رئیس سازمان دامپزشکی در جریان سفر خود به قزوین از یک واحد مرغداری در شهرستان آبیک نیز بازدید کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران