پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467609 تاریخ : 1398/04/16-15:21:36
,2,
انجام بیش از 52 میلیون تراکنش مالی در روستاها

دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک ایران خبرداد:

انجام بیش از 52 میلیون تراکنش مالی در روستاها

شیری در نشست مشترک با مدیران کل امور روستائی و شوراهای استانداری های کشور که با حضور دکتر امید معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری پیرامون چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر به میزبانی این بانک در تهران برگزار شد ضمن قدردانی از تعامل سازنده دهیاران با این بانک اظهارداشت: طی سه‌ماهه اول سال جاری بیش از 52 میلیون تراکنش مالی شامل؛ خدمات حضوری و غیرحضوری در روستاها توسط پست بانک ایران انجام شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: ارائه این تعداد خدمات بانکی منجر به کاهش 52 میلیون سفر از روستاها به شهرها و صرفه جوئی سالانه 21 هزار میلیارد ریال هزینه در بخش‌های مختلف می‌شود.
شیری تأکید کرد: خدمت رسانی در روستاها و مناطق محروم به عنوان یک باور سازمانی در راستای مهاجرت زدائی، ایجاد اشتغال پایدار و رونق و توسعه اقتصادی روستاها در پست بانک ایران نهادینه شده است.
وی افزود: ما برای ارائه خدمات به روستائیان نگاه مالی به خدمات را در درجه دوم قرار داده ایم و نگاه اول ما رونق اقتصاد روستائی کشور است.
شیری با اشاره به سهم 25 درصدی روستاها در اقتصاد کشور گفت: بر این اساس باید 25 درصد صنعت بانکداری کشور نیز در حوزه روستائی فعال باشد و پست بانک ایران تلاش می کند در تحقق این مطالبه روستاییان پیشتاز باشد.
مدیرعامل پست بانک ایران نقش دهیاری ها در ایجاد امنیت و ثبات مالی در روستاها را حساس و بااهمیت دانست و افزود: ارائه طرح های متناسب با آمایش روستاها و انجام فعالیت های مالی دیهیاری ها در باجه های روستایی امنیت منابع پست بانک یاران را تأمین می کند و این امنیت منجر به تأمین مالی طرح های اشتغال‌زائی، تسهیل گردش مالی در روستاها و رونق خدمات باجه های بانکی می شود.
شیری درپایان تصریح کرد: پست بانک ایران درحال حاضر 2500 دستگاه خودپرداز، 5 هزار و 600 دستگاه پایانه شعبه‌ای(PinPad) و بیش از 21 هزار پایانه فروش(POS) در روستاها نصب و فعال نموده و با حمایت نهادهای فعال در حوزه روستا تلاش یم‌کند کمیت و کیفیت این خدمات را افزایش دهد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران