پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252325 تاریخ : 1395/10/02-10:06:43
,10029,10031,
انجام 40 درصد تولیدات پژوهشی کشور در وزارت بهداشت

انجام 40 درصد تولیدات پژوهشی کشور در وزارت بهداشت

قائم‌مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان نقش مهم دانشگاه‌ها در پژوهش گفت: 40 درصد از تولیدات پژوهشی کشور در این وزارتخانه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر شاهین آخوندزاده در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: بهترین دانشجویان کشور در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشغول به تحصیل هستند که به کارهای پژوهشی می‌پردازند، به همین دلیل وضعیت پژوهش ما از وزارت علوم بهتر است.

وی با بیان اینکه وضعیت پژوهشی در کشور با سرمایه‌گذاری انجام‌شده عالی است، خاطرنشان کرد: ما بدون پول به این جا رسیده‌ایم؛ بنابراین وضعیت عالی است.
آخوندزاده تصریح کرد: کل اعتبارات پژوهشی این وزارتخانه با 60 دانشگاه علوم پزشکی در کشور و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی 400 میلیارد تومان در سال است که این مبلغ با روشن و خاموش کردن چراغ آزمایشگاه‌ها تمام می‌شود.
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: وضعیت پژوهشی کشور بویژه در وزارت بهداشت با کارهایی که انجام داده‌ایم، خوب است.
وی با تاکید بر اینکه نگاه به پژوهش باید فرهنگی باشد، خاطرنشان کرد: دانشگاهی که آزمایشگاه‌های آن تا ساعت‌هایی از شب روشن است، آن دانشگاه فرهنگی است.
بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعدادی از پژوهشگران برتر این دانشگاه تجلیل شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 464
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران