پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509593 تاریخ : 1398/12/24-13:55:12
,11,
انجام 4 رفع تصرف ملی در روزهای اخیر در استان تهران/ نقش ویژه مردم در استفاده از سامانه 1656 برای جلوگیری از تعرض به بیت المال

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

انجام 4 رفع تصرف ملی در روزهای اخیر در استان تهران/ نقش ویژه مردم در استفاده از سامانه 1656 برای جلوگیری از تعرض به بیت المال

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در چند روز اخیر چندین مورد رفع تصرف و تعرض به اراضی ملی را توسط این اداره کل شاهد بودیم که در این زمینه سامانه 1656 و نقش مردم در حفظ حقوق بیت المال بیش از پیش می تواند پررنگ تر باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا نگهبان با تاکید بر استفاده مردم از سامانه تلفنی 1656 برای کمک به حفظ بیت المال اظهار داشت: طی چند روز اخیر چهار مورد رفع تصرف توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انجام شده است.

وی ادامه داد: گشت یگان اداره کل در فلکه سوم شهران جنب انبار نفت ورودی شماره 3 کوهسار در حوزه شهرداری منطقه پنج به یک کیوسک و 2هزار متر مربع زمین مشکوک می شود. پس از استعلام مشخص شد که این اراضی مرتبط با سازمان ملی زمین و مسکن است که به همین خاطر سریعا یگان حفاظت از اراضی اداره کل از ادامه کار جلوگیری و پیمانکار مربوطه را به معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران معرفی شد.

نگهبان تصریح کرد: همچنین در این راستا شاهد رفع تعرض به 3هزار مترمربع زمین در منطقه سولقان به ارزش 75 میلیارد ریال بودیم که به کمک دادستانی شعبه 37 مقابله با زمین خواری در این خصوص اقدام شد که این در کنار رفع تصرف 200 متر مربع دیگر زمین در منطقه مسگرآباد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: طی همین چند روز اخیر مجددا 200 متر مربع زمین کوه در منطقه سولقان رفع تصرف و تعرض و به بیت المال برگشت داده خواهد شد.

وی افزود: این اموال از اراضی ملی و بیت المال است که همه در قبال این سرمایه های ملی مسئول هستیم. در این خصوص نه فقط یگان، دادستانی، قوه قضائیه و راه و شهرسازی های کشور بلکه همه مردم دست به دست هم باید دهیم تا این میراث ملی را حفظ کنیم که این سامانه در این راستا می تواند نقش مردم در حفظ حقوق بیت المال را پررنگ تر کند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران