پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465966 تاریخ : 1398/03/19-15:32:50
,16,
انتقال اهمیت نمایشگاه ها از ایران به کشورهای ترکیه و امارات به دلیل عملکرد بسیار نامناسب

رئیس انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه ها:

انتقال اهمیت نمایشگاه ها از ایران به کشورهای ترکیه و امارات به دلیل عملکرد بسیار نامناسب

مرادی رئیس هئیت ندیر انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه در آیین تفاهم نامه دو جانبه با سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: در چند سال گذشته به دلیل عملکرد نامناسب، اهمیت نمایشگاه ها از ایران به کشورهای ترکیه و امارات انتقال یافت، لذا با این تفاهم نامه راهی برای بازگشت صنعت نمایشگاهی به کشور ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، محمدرضا مودودی معاون صادراتی وزیر صمت در آیین امضا تفاهم نامه همکاری دو جانبه به انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران، گفت: در عرصه نمایشگاهی  صنعت جوان را داریم شرکت های جدیدی که شکل گرفتند برای ارائه فعالیت های نمایشگاهی تعدادشان محدود بوده است. اتفاقاتی که اخیرا افتاده رقابت شدیدی که در عرصه بین المللی به تجارت خارجی کشور حاکم است، ایجاب میکند رویکردها را اصلاح و براساس ظرفیت های رقابتی بتوانیم مسولیت و راهبرهای جدید را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: با همکاری انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران دبیرخانه دائمی در سازمان توسعه تجارت بنا می شود و تمام فعالیت های که مرتبط با حوزه اطلاع رسانی، آموزش، مذاکره و بازاریابی انجام می دهد. این تفاهم نامه با هدف ارتقا جایگاه نمایشگاه و انجمن برگزار کننده نمایشگاه است.

در ادامه مرادی رئیس هیئت مدیره انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های ایران اظهار کرد: انجمن صنفی با صد عضو فعال در جوره نمایشگاه های داخلی و خارجی تنها تشکل تخصصی در برگزاری نمایشگاه ها است. اهمیت و ویژگی نمایشگاه در حوزه صادرات بر کسی پوشانده نیست و می تواند محلی برای بازاریابی و مطمئن ترین راه برای ارتباط اداری بین شرکت ها باشد.

وی افزود: سعی شده در این تفاهم نامه رویکرد نمایشگاه ها به رویکرد صادراتی تغییر پیدا کند.

مرادی با اشاره به اهمیت نمایشگاه ها گفت: در چند سال گذشته به دلیل عملکرد بسیار نامناسب، اهمیت نمایشگاه ها از ایران به کشورهای ترکیه و امارات انتقال پیدا کرد. لذا با این تفاهم نامه راهی را برای بازگشت صنعت نمایشگاهی به کشور ایجاد می شود.

وی افزود: تمرکز و استفاده از ظرفیت های رویدادهای تجاری در جهت ارائه توانمندی های تولیدی شرکت های ایرانی در جهت توسعه صادرات، کمک به توسعه صادرات غیر نفتی از طریق توانمند سازی بنگاه ها و حمایت از برنامه های محتوایی و برون مرزی از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران