پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467360 تاریخ : 1398/04/11-18:06:51
,10028,
امضاء تفاهم نامه همکاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران

امضاء تفاهم نامه همکاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران

محسن ضیائی بیدهندی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی با حضور در بیمارستان میلاد با دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل این بیمارستان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمود رضا فیاض با اشاره به ویزیت روزانه حدود 8 هزار نفر در درمانگاه ها و اورژانس بیمارستان میلاد گفت: روزانه 300 عمل جراحی نیز در میلاد انجام می شود که بیشتر آنها تخصصی و فوق تخصصی است.

وی خدمت به جامعه کارگری را افتخار مضاعف کارکنان بیمارستان میلاد عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران هر دو متعلق به خانواده سازمان تامین اجتماعی هستند.
دکتر فیاض تصریح کرد: در چند سال اخیر رابطه کاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه بیشتر شده است هر چند که می توان گفت ظرفیت و زمینه برای افزایش همکاری های طرفین بیش از شرایط موجود است.
محسن ضیائی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران نیز همکاری با بخش سلامت کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که بانک رفاه بتواند خدماتی که شایسته بیمارستان میلاد است را ارائه نماید.
وی با بیان اینکه بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران متعلق به سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: باید تفاهم نامه بعدی گسترده تر و در موعد مقرر به امضای طرفین برسد چرا که نگاه ما به همکاری با بیمارستان میلاد نگاه توسعه ای است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 401
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران