پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496223 تاریخ : 1398/10/18-10:56:18
,8,
امروز، یکپارچه با همت و غیرت سهامداری کنید

مدیرعامل فرابورس ایران:

امروز، یکپارچه با همت و غیرت سهامداری کنید

بازار سرمایه امروز باید تماما نشان دهنده غیرت سهامداران باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه، امیر هامونی، مدیر عامل فرابورس ایران گفت: امروز باید رفتار هیجانی را از بازار دور کنیم و سهامداران با غیرت، با رفتاری منطقی و به دور از هر گونه هیجان، معامله کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: در این شرایط تنها افرادی بیشترین زیان را متحمل می شوند که بیشترین هیجان را در بازار داشته باشند. لذا امروز بازار سرمایه نیازمند همت و غیرت شماست تا به همگان نشان دهیم، اقتصاد کشور محکم و پابرجا به فعالیت خود ادامه می دهد .

هامونی در ادامه در خصوص حمایت حقوقی ها بیان داشت: امروز تمامی سهامداران حقوقی و بزرگان بازار از بازار سرمایه حمایت خواهند کرد و چتر حمایتی خود را بر بازار سرمایه گسترش خواهند داد اما سهامداران حقیقی نیز باید سهم و دین خود را به بازار سرمایه ادا کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران