پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449706 تاریخ : 1397/12/05-10:24:44
,11,
امروز اولین محموله صادراتی افغانستان از طریق بندر چابهار فردا با حضور رئیس‌جمهور افغانستان از زرنج حرکت می‌کند

امروز اولین محموله صادراتی افغانستان از طریق بندر چابهار فردا با حضور رئیس‌جمهور افغانستان از زرنج حرکت می‌کند

هم‌زمان با فرا رسیدن روز چابهار، قرار است امروز یک‌شنبه(5 حوت) اولین محموله صادراتی افغانستان از طریق بندر چابهار به هند، با حضور رییس‌جمهور افغانستان، از ولایت نیمروز به طرف چابهار حرکت کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، منابعی گفته‌اند که در این مراسم، مقام‌های سه کشور عضو توافق‌نامه چابهار(افغانستان، ایران و هند) و همچنین سفرای کشورهای منطقه حضور خواهند داشت.

ابوذر سلطانی، مسئول سیستم تیر در اتاق تجارت و صنایع کشور، در مورد جزییات این محموله گفت: "قرار است فردا 570 تن که شامل 200 تن ماش و 370 تن سنگ تالک می‌گردد، در 23 کانتینر تحت سیستم تیر به طرف بندر چابهار منتقل گردد".
به گفته وی، این محموله‌ها توسط شرکت ترانسپورتی بین‌المللی حکمت میوند منتقل خواهد شد.
سلطانی افزود، قرار است این محموله‌ها از طریق بندر چابهار به بنادر نیوا، شیوا و‌ مندرای هند صادر شوند.
این در حالی است که قرار است هم‌زمان با فرا رسیدن روز چابهار در ایران(26 فبروری/ 7 حوت) این محموله‌ها به چابهار برسد و طی مراسم ویژه‌ای، از آن استقبال شود.
در همین حال، هارون چاخانسوری، سخنگوی ریاست جمهوری که روز شنبه(4 حوت) در یک نشست خبری در کابل سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: فردا در مراسمی با حضور اشرف غنی در شهر مرزی زرنج، نخستین محصول تولید افغانستان راهی چابهار خواهد شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران