پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451573 تاریخ : 1397/12/25-15:06:53
,11,
آمادگی کامل بنادر شهید بهشتی و کلانتری چابهار برای حضور گردشگران دریایی

دوم تا دوازدهم فروردین ماه 98؛

آمادگی کامل بنادر شهید بهشتی و کلانتری چابهار برای حضور گردشگران دریایی

? با پیش بینی ها و تمهیدات صورت گرفته، بندر چابهار امسال آماده استقبال از هموطنان و میهمانان نوروزی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، با فرارسیدن نوروز 98، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار از دوم تا دوازدهم فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی جهت بازدید از اسکله های بنادر مذکور خواهد بود.

شایان ذکر است به منظور آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با بندر و فعالیت های بندری، میهمانان و گردشگران نوروزی از اسکله ها، زیرساخت ها و تجهیزات استراتژیک بندری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری بازدید خواهند داشت.
اداره کل بنادر و دریانوردی استان، در راستای ساماندهی و‌ آمادگی سفرهای نوروزی با همکاری و تشریک مساعی دستگاههای مرتبط نشست های متعددی را به منظور گردشگری دریایی ایمن برنامه ریزی و تشکیل داد.
همایش پاکسازی ساحل، برگزاری مانورهای جستجو و نجات، برگزاری کلاس های توجیهی ایمنی و حفاظت دریایی، تهیه و توزیع حلقه و جلیقه نجات و تهیه و‌ توزیع بروشورهای راهنمای میهمانان نوروزی در بین بنادر تابعه از جمله اقدامات بندر چابهار در استقبال از مسافران نوروزی است.
شایان ذکر است نظارت بر سواحل و عملکرد ایمن شناورها و قایق های گردشگری توسط تیم های مستقر و تیم های نظارتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان و فرماندهی دریابانی در مدت اجرای طرح نوروزی بطور روزانه صورت خواهد پذیرفت.
گفتنی است بندر اقیانوسی چابهار علاوه بر بعد تجاری و اقتصادی دریایی و بندری دارای جاذبه ها و دیدنی های گردشگری و آبی بیکران دریایی چشم نواز و کم نظیری است که بخصوص در نیمه دوم هر سال با هوای بهاری و در ایام نوروز و بهار در بهار گردشگران بسیاری را پذیرا است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 382
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران