پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465286 تاریخ : 1398/03/04-14:13:15
,11,
افزایش جریان کالایی و‌ کاهش رسوب کالا با حمل کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار

در جلسه کارگروه تسهیل و تسریع امور تجاری از طریق بندر چابهار مطرح شد؛

افزایش جریان کالایی و‌ کاهش رسوب کالا با حمل کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزایش جریان کالایی و‌ کاهش رسوب کالا با حمل کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار امکانپذیر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بهروز آقایی در جلسه کارگروه تسهیل و تسریع امور تجاری از طریق بندر چابهار افزود: در روند ورود کامیون به بندر چابهار برای حمل کالاهای اساسی پیشرفت مطلوبی نداشتیم اما در حمل کالاهای بخش خصوصی با استقبال خوبی مواجه بوده ایم که این مهم تلاش و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های مرتبط را می طلبد.

وی با مقایسه کرایه حمل کالا از بنادر شهید رجایی و بندر امام به تهران به ازای هر تن به طور متوسط اشاره کرد و گفت: میزان کرایه هر تن کالا از بندر چابهار به تهران هر تن 260 هزار تومان است که می توان با سیاست گذاری درست و تأمین بار برگشت این مقدار را کاهش و استقبال رانندگان جهت حمل کالا از و به این بندر اقیانوسی را افزایش داد.
وی کرایه حمل، مشکلات سوخت و عدم وجود انبار کافی در سطح بندر را از جمله عوامل مشکلات حمل کالاهای اساسی در بندر چابهار عنوان کرد و افزود: مشکلات پیش رو را می توان با ارائه راهکارهای بسیار ساده برطرف کرد.
آقایی افزود: هم افزایی دستگاه های مرتبط جریان بار و کالا همچون گمرک، حمل و نقل پایانه ها، شرکت پخش فرآورده های نفتی، گمرک و ... می تواند سبب توسعه اقتصادی و رونق محور شرق شود.
وی خاطرنشان کرد: مشوق های لازم برای جذب سرمایه گذار و احداث انبار و سیلو اعطا می شود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران