پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448788 تاریخ : 1397/11/24-11:25:50
,11,22,
افزایش ایمنی دو بریدگی در محورهای ارتباطی گلستان

افزایش ایمنی دو بریدگی در محورهای ارتباطی گلستان

بریدگی های"ورسن" و"حکیم‌آباد" در محورهای ارتباطی گلستان با10 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، بریدگی های"ورسن" و"حکیم‌آباد" در محورهای ارتباطی گلستان با10 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

سرپرست مدیریت راهداری این اداره کل گفت: ایمن سازی و تغییر ساختار دو بریدگی "ورسن" در محور گرگان- کردکوی و بریدگی "حکیم‌آباد" در محور علی‌آباد- آزادشهر استان گلستان با10 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در حال انجام است.

غلامرضا بیکی در ادامه افزود: دوربرگردان ورسن که بعد از ورودی روستای ورسن واقع است 750 متر طول تقریبی و 46 متر عرض دارد و قبل از اجرای این عملیات به شکل نوک منقاری بوده و باتوجه به تردد زیاد و حادثه ساز بودن اکنون در حال تبدیل به دوربرگردان استاندارد است.

به گفته بیکی عملیات ایمن سازی دوربرگردان ورسن شامل زیرسازی، اجرای آسفالت محل دوربرگردان و نصب تابلو، علائم، گاردریل، نیوجرسی و احداث روشنایی است که زیرسازی آن شامل تعریض پل ها(سه دستگاه باند شمالی و 3 دستگاه باند جنوبی)، عملیات‌خاکبرداری و پخش و کوبیدن تونان و زیراساس و اساس در باند شمالی و جنوبی با 70 درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بقیه عملیات استانداردسازی این بریدگی در حال انجام است، افزود: مطالعات استانداردسازی بریدگی حکیم آباد نیز انجام شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی قراردارد.

طول راههای استحفاظی استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر می شود که در این محورها 70 بریدگی وجود دارد و استانداردسازی 10 بریدگی با اولویت های مشخص شده در دستور کار امسال و سال آینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران