پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433659 تاریخ : 1397/09/26-14:30:49
,11,
افتتاح ترمینال سلام تا پایان سال/ انجام پروازهای‌ داخلی از فرودگاه امام خمینی(ره)

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد؛

افتتاح ترمینال سلام تا پایان سال/ انجام پروازهای‌ داخلی از فرودگاه امام خمینی(ره)

رستمی گفت: ترمینال سلام با ظرفیت پذیرش 5 میلیون مسافر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی رستمی‌ مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و صنایع وابسته وزارت راه و شهرسازی‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هدف از ایجاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء خدمات حوزه هوایی بوده است، گفت: شرکت فرودگاهی امام خمینی(ره) شامل 3 بخش از جمله مناطق آزاد، مناطق ویژه و فرودگاه امام است که نقش مؤثری‌ در جهت توسعه هوایی دارد.

وی با بیان اینکه تغییرات اساسی در اساسنامه‌ شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ایجاد کرده‌ایم گفت: امروز شاهد آن هستیم که شرکت منطقه آزاد در حال تدوین اساسنامه‌ است و هدف آن تبدیل شدن به هاب اول بار و هاب دوم مسافری است.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه با مشارکت شرکت‌های خارجی طرح جامع شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)  را آغاز کرده‌ایم گفت: در آینده نزدیک تمامی بسترهای‌ توسعه را ایجاد خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در فاز اول، یک برنامه 5 ساله را آغاز کرده‌ایم و در طول 10 سال آینده فاز بعدی را آغاز خواهیم کرد.

رستمی افزود: برنامه اول 5 ساله به اتمام رسیده و در آستانه  نهایی شدن است و هفته آینده برنامه توسعه بعدی را آغاز خواهیم کرد.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: سعی داریم شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) سهم خود را از بازارهای بین‌المللی به دست آورد و برای رسیدن به این هدف گام‌های بسیار بلندی را خواهیم برداشت.

وی درباره آخرین وضعیت ترمینال‌ سلام گفت: ترمینال سلام تنها ترمینال فرودگاهی امام خمینی(ره) نیست و یک مجموعه جدید و مدرن شناخته می‌شود.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تأکید کرد: ترمینال سلام، یک ترمینال کاملاً هوشمند است که کلیه خدمات را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد.

رستمی با بیان اینکه ظرفیت این ترمینال 5 میلیون نفر است افزود: در این ترمینال به تمامی مسافران خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال ساخت این ترمینال‌ به اتمام برسد.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تأکید کرد: با افتتاح این ترمینال ظرفیت فرودگاهی 50 درصد افزایش می‌یابد.

وی در پاسخ به سوال  خبرنگار مبنی بر آخرین وضعیت رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان‌ فرودگاه گفت: اتفاقات خوبی جهت ساماندهی تاکسی‌های فرودگاهی صورت گرفته و تمامی مراحل پذیرش این تاکسی‌ها به صورت الکترونیکی شده است.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان کرد: خدمات مطلوبی به صورت سامانه‌ای برای سیستمی کردن تاکسیرانان‌ ارائه می‌شود به طوری که چند ساعت پیش از  مسافرگیری به تاکسی پیامک داده می‌شود تا در محل مشخص حاضر شود.

رستمی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار مبنی بر انجام پروازهای داخلی از فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: امروزه یک خلأ‌ در بازه زمانی 12 شب تا 5 صبح در فرودگاه مهرآباد‌ وجود دارد به همین منظور سعی کرده‌ایم این خلأ‌ با انجام پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی(ره) پُر شود.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت منطقه‌ای، پروازهای خارجی از فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار کرد: برخی از پروازهای خارجی به دلیل تحریم‌ها  انجام نمی‌ شوند و از سوی دیگر به دلیل نوسانات ارزی و افزایش عوارض خروج از کشور شاهد کاهش 15 درصدی پروازها‌ از ابتدای سال بوده‌ایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران