پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278631 تاریخ : 1396/01/26-15:22:26
,1,
آغاز هم‌هوایی عظیم قیچی ساز در نامچه بازار

آغاز هم‌هوایی عظیم قیچی ساز در نامچه بازار

عظیم قیچی‌ساز کوهنورد پرآوازه کشورمان، در مسیر فتح قله لوتسه و ورود به باشگاه 8هزار متری‌های کوهنوردی جهان، هم‌هوایی را در حومه روستای "نامچه بازار" آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، قیچی ساز که حرکت برای فتح لوتسه را از بیستم فروردین آغاز کرده است، پس از پرواز به لوکلا و پیاده‌روی به سمت پاکدینگ در روز پنج‌شنبه، به روستای نامچه بازار رسید تا برای حرکت به سمت کمپ اصلی آماده شود.

براساس این گزارش، نامچه بازار بزرگترین روستای منطقه اورست است که در ارتفاع 3440 متر واقع شده است. قیچی ساز در مدت اقامت در این روستا، علاوه بر هم‌هوایی در مناطق کوهستانی اطراف، آخرین لوازم موردنیاز خود را نیز خریداری می‌کند.

این گزارش حاکی است، قیچی‌ساز فردا یکشنبه به سمت روستای تنگبوچه حرکت خواهد کرد.

گفتنی است، عظیم قیچی ساز با فتح قله لوتسه، جزو 15 رکورددار جهان می‌شود که بدون استفاده از کپسول اکسیژن و شرپا، تمام قله‌های بالای هشت‌هزار متر جهان را فتح کرده‌اند.

علاقمندان می‌توانند اخبار لحظه‌به‌لحظه صعود عظیم قیچی‌ساز را از صفحه اختصاصی در وب‌سایت بانک سامان یا با عضویت در کانال تلگرامی #ایران_بالا به نشانی https://t.me/iran_bala و صفحه اینستاگرام آن به نشانی http://www.instagram.com/iran_bala دنبال کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران