به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، محسن اعتماد مدیرکل راهآهن قم با اعلام این خبر گفت: در این نظرسنجی مکانیزه، موضوعاتی مانند امنیت، نحوه تعامل کارکنان اجرایی (جهت ارائه خدمات)، میزان پاسخگویی کارکنان و در کل نمایی از وضعیت ارائه خدمات رفاهی (رستوران، ایاب و ذهاب، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی و غیره) مدنظر است.
وی هدف از نصب تجهیزات نظر سنجی را جلب هر چه بیشتر رضایت مسافرین دانست و افزود:یکی از رسالتهای راهآهن جابهجایی مسافر است ازاینرو میزان رضایت این عزیزان از خدمات ایستگاهی به ما در امر خدمت رسانی کمک خواهد کرد.
مدیرکل راهآهن قم، راهآهن را کلید توسعه پایدار استان خواند و خاطر نشان کرد: ایستگاه راهآهن قم به عنوان یکی از مهم ترین مبادی ورودی استان است به طوری که روزانه بیش از 6 هزار و زائر و مسافر از این ایستگاه وارد و خارج می شوند بنابراین باید خدمات و امکانات درخور مسافران باشد.