پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421610 تاریخ : 1397/08/27-11:37:30
,25,22,
آغاز عملیات اجرایی فعالیت اولین‌کلینیک معدن کشور

رئیس سازمان صنعت زنجان خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی فعالیت اولین‌کلینیک معدن کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام‌کرد: به منظور شناسایی و رفع موانع فعالیت معادن و کاهش هزینه تولید در معدن، اولین کلینیک معدن در استان زنجان راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در معدن، اولین کلینیک معدن در استان زنجان راه اندازی می شود.

وی اظهار داشت: اعتقاد و باور قلبی به بخش خصوصی، موتور محرک برای تفویض اختیارات است.

فغفوری با تقدیر از اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی معدن استان اعلام کرد: به دنبال تعامل حداکثری با تشکل ها بوده و ملزم به همکاری با هر گروهی هستیم که از طریق انتخابات قانونی منتخب می شود.

این مقام مسئول بر تمرکز سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فعالیت های معدنی در حوزه اکتشافات عمیق خبر داد و افزود: به دنبال راه اندازی معادن راکد به خصوص معادن فلزی هستیم که در این مسیر تشکل های خصوصی می توانند کمک شایانی بکنند.

وی خواستار استفاده از یافته های علمی و تجربی جهت کاهش هزینه های تمام شده در معادن شد و گفت حضور 1000 نفر فارغ التحصیل عضو در سازمان نظام مهندسی معدن این امکان را تسهیل می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: شفافیت و سلامت کاری، خط قرمز سازمان در تفویض اختیارات به تشکل ها است که با رعایت آن ، قطعا نتیجه فعالیت ها در مسیر پیشرفت و توسعه خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران