پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509481 تاریخ : 1398/12/21-18:00:35
,10028,10031,
اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان در دو سرفصل مرابحه و مسکن

وزیر آموزش و پرورش خبر داد

اعطای تسهیلات کم بهره به فرهنگیان در دو سرفصل مرابحه و مسکن

وزیر آموزش و پرورش پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی در کلان شهر تهران، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار جمعیت و در سایر شهرها تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محسن حاجی میرزایی در آیین انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی، اظهار کرد: در اقدامی بی نظیر تفاهم نامه‌ای با بانک ملی در خصوص اعطا تسهیلات کم بهره به فرهنگیان منعقد شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان می‌باشد، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره در دو سرفصل مرابحه و مسکن، بدون سپرده گذاری، تحت عنوان وام‌های ثانویه‌ی حمایتی با بازپرداخت بلند مدت از ابتدای سال جدید در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات احداث مسکن را برای زوجین فرهنگی درکلان شهر تهران تا سقف 160 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار جمعیت تا سقف 120 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد خواهد بود.

وی افزود: پرداخت وام احداث مسکن در این تفاهم نامه، به صورت انفرادی در شهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 80 میلیون تومان و همچنین در سایر شهرها 60 میلیون تومان با بازپرداخت 12 ساله، است.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید تصریح کرد: پرداخت تسهیلات مرابحه، تا سقف 60 میلیون تومان، به ازای هر فرهنگی واجد شرایط با بازپرداخت 5 ساله (60 ماهه) از دیگر مواردی است که در مفاد این تفاهم نامه، در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان، به خوبی تبیین و تشریح شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: سقف تسهیلات خرید مسکن در شهر تهران 60 میلیون تومان و در مراکز استان‌ها 50 میلیون تومان خواهد بود.

حسین زاده مدیر عامل بانک ملی، از تعامل گسترده با وزارت آموزش و پرورش به منظور اعطا تسهیلات بانکی و همچنین توسعه‌ی مشارکت‌ها استقبال کرده است، گفت: بانک ملی، اهتمام ویژه‌ای نسبت به همیاری و همراهی با جامعه‌ی فرهنگیان در راستای پرداخت تسهیلات خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران