پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451524 تاریخ : 1397/12/25-09:04:45
,11,
اعتماد به جوانان و بهره‌مندی از توان آنها در سازمان ملی زمین و مسکن تقویت می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اعتماد به جوانان و بهره‌مندی از توان آنها در سازمان ملی زمین و مسکن تقویت می‌شود

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن تاکید بر اعتماد به جوان در سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: همانطور که اعتماد به جوانان توانست در دوران جنگ تحمیلی به سود کشور و نظام باشد امروز نیز می‌تواند ضامن پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با مدیران و معاونان این سازمان بر شایسته سالاری، جانشین پروری و جوان سالاری تاکید کرد و گفت: همانطور که اعتماد به جوانان توانست در دوران جنگ تحمیلی به سود کشور و نظام باشد امروز نیز می‌تواند ضامن پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران شود.

نبیان در این نشست با اشاره به جلسات جداگانه ای که با کارشناسان دفاتر این سازمان داشته است افزود: دراین دیدارها توانستم نقطه نظرات بدنه کارشناسی سازمان را به طور مستقیم بشنوم و از طرف دیگر بدون واسطه نظرات خود را به سمع و نظر آنها برسانم.

معاون وزیر راه و شهرسازی نتایج این نشست ها را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: نباید از انتقاداتی که در دیدار با کارشناسان با آنها مواجه می شویم دلخور شویم بلکه باید تلاش کنیم دغدغه‌های منطقی آنها را رفع و ارتباط صمیمانه خود را با همکاران حفظ کنیم.

وی از تشکیل کمیته ویژه آموزش نیروی انسانی در این سازمان خبر داد و آن را ضامن پیشرفت و بهبود عملکرد سازمان ملی زمین و مسکن عنوان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران