پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464429 تاریخ : 1398/02/23-10:50:07
,11,
اصلاح ساختار و بهبود وضعیت بنادر در دستور کار 98

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر اعلام کرد:

اصلاح ساختار و بهبود وضعیت بنادر در دستور کار 98

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بعد از 19 سال، ساختار سازمان بنادر و دریانوردی اصلاح می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، منصور آرامی درباره اصلاح ساختار بنادر که در سال جاری عملیاتی خواهد شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از 19 سال ساختار بنادر اصلاح شود و مقدمات این موضوع در سازمان بنادر و دریانوردی فرآهم و پیشنهاد مربوطه به سازمان امور استخدامی ارسال شده است.

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: باید رایزنی‌های مختلف در رابطه با اصلاح ساختار بنادر انجام شود تا پیشنهادات ارایه شده در این خصوص به تصویب برسد و پس از آن ابلاغ شود تا شاهد بهبود وضعیت و رونق بنادر باشیم.
آرامی خاطرنشان کرد: ساختار سازمانی با هدف تسریع ارایه خدمات به سرمایه گذاران و بخش های مختلف تغییر و اصلاح می شود و ما را به اهداف توسعه ای بنادر نزدیک می کند.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی درصدد تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در بنادر و فعالیت های بندری کشور است.
وی با بیان اینکه عملکرد فعلی سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به قوانین و مقررات گذشته است، اظهارداشت: با تغییر ساختار، دستورالعمل ها و مجوزها تغییر خواهد کرد و به طور قطع در ساختار جدید، برون سپاری فعالیت ها و توجه به بخش خصوصی مدنظر قرار می گیرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 413
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران