پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421517 تاریخ : 1397/08/26-12:12:50
,17,22,
اشتغال 21 هزار نفر در واحدهاو طرح‌های‌صنعتی چهارمحال و بختیاری

اشتغال 21 هزار نفر در واحدهاو طرح‌های‌صنعتی چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: واحد‌هاو طرح‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری زمینه ساز اشتغال 21 هزار نفرهستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدنعیم امامی درآیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: چهارمحال و بختیاری با یک درصد از مساحت کشور حدود 1.2 درصد از صنایع کشور را در اختیار دارد و از 80 هزار واحد صنعتی در کشور، حدود یک هزار و 96 واحد صنعتی را در خود جای داده که از این تعداد 850 واحد صنعتی در حال فعالیت است.

خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در جریان مشکلاتی که طی سال‌های گذشته و حتی در ماه‌های اخیر در کشور بوجود آمده مقاومت خوبی را نشان داده است.

وی در ادامه عنوان کرد: حجم سرمایه‌گذاری کارخانه‌های موجود 3100 میلیارد تومان است و چهارمحال و بختیاری رتبه 21 تا 22 در صنعت کشور را دارد که این رتبه قابل افتخاری برای استانی است که هیچگاه به عنوان یک استان صنعتی مطرح نبوده است.

امامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 21 هزار نفر در واحدهای صنعتی و طرح‌های صنعتی در دست اجرا در حال فعالیت هستند و این امر نشانگر ظرفیت مناسبی در حوزه اشتغال در حوزه صنعت خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد: چهارمحال و بختیاری در40 سال گذشته گام‌های خوبی در توسعه صنعت برداشته و در سال جاری همزمان با چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از چهل دستاورد مثال زدنی تا دهه فجر نام برده خواهد شد.‌

امامی خاطرنشان کرد: لازم است در دانشگاه‌های استان مسیری را فراهم کرد تا از صنایع در راستای آشنایی هرچه بیشتر بازدید شود چرا که آینده در گرو کار‌آفرینی است و امید است کسانی که وارد این دانشگاه می‌شوند با علاقه و انگیزه و البته با حمایت مسئولان بتوانند در کارآفرینی ایفای نقش کرده تا هم برای استان و هم برای کشور فردی سازنده و مثمر ثمر باشند.

در پایان تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای همکاری‌های بیشتر منعقد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 350
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران