به گزارش بانک و صنعت، در زمینههای فعالیت استارتاپی کمبود نوپاهایی که در زمینه فرهنگ سازی فعالیت میکنند مشهود است.
یکی از نوپاهایی که با ایده فرهنگ سازی شروع به فعالیت کرده، اسنپیکس می باشد.
اسنپیکس یک تیم 5 نفره دارد که تمام تلاش خود را در راستای فرهنگسازی جامعه در نحوه استفاده صحیح استفاده از خدمات در زمینه تاکسی های اینترنتی انجام میدهد.
ایلیا حسینی در گفت و گو با خبرنگار بانک و صنعت ؛ مهمترین اهداف و کاربرد اسنپیکس را موارد زیر دانست:
1- فرهنگسازی و دادن آموزش های لازم برای مسافران و رانندگان محترم کلیه شرکتهای فعال درحوزه حمل و نقل اینترنتی مانند ( اسنپ، تپسی، ماکسیم و ... )
2- ایجاد فضایی برای تعامل مستقیم میان مسافران و رانندگان تا بتوانند ازطریق بیان مستقیم مشکلات خود، به یکدیگر ایرادات را گوشزد و برطرف نمایند.
3- اطلاع رسانی به موقع درمورد گزینههای جدید خدمت رسانی برای مسافران و رانندگان، مانند کدهای تخفیف، به روزرسانیهای نرم افزاری، اخبارجدید، آپشنهای جدید شرکتها و نحوه استفاده ازآنها و...
4- ارائه دیدگاهها و نظرات و انتقادات به صورت کاملاً آزادانه و درجهت بهبود و پیشرفت خدمات تاکسیهای اینترنتی
5- قراردادن مشکلات مسافران و رانندگان محترم تاکسیهای اینترنتی درصفحات مجازی اسنپیکس درصورتی که از شرکتهای مربوطه پاسخی دریافت نکرده باشند.
6- ایجاد فضایی صمیمانه و اشتراک گذاری اتفاقات جالبی که برای مسافران در زمان استفاده از تاکسیهای اینترنتی رخ داده همچنین اطلاع رسانی از تجربه های کسب شده در استفاده از این خدمات.
وی در ادامه گفت: اسنپیکس در حال حاضر در صفحات مجازی توییتر و اینستاگرام و تلگرام فعالیت دارد و در تلاش اخذ مجوز بجهت بهبود و گسترش کار از وزارت ارشاد است.
حسینی تاکید کرد: با افزایش تعداد اعضای کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اسنپیکس میتوان از طریق ارائه نظرسنجیهای مختلف میزان رضایت یا عدم رضایت از موضوعات مختلف را به دست آورند و از این طریق به شرکتها کمک کنند تا از ایرادات و بازخوردهای مردم مطلع و درصدد رفع آن اقدام کنند.