پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353715 تاریخ : 1397/05/15-17:15:22
,1,
استفاده از منابع داخلی کشور تنها راه نجات اقتصاد ملی است

استفاده از منابع داخلی کشور تنها راه نجات اقتصاد ملی است

دکتر غلامحسن تقی نتاج در جمع معاونین و مدیران بانک قوامین در یکصد و بیست و چهارمین جلسه ی شورای معاونین بانک با بیان این مطلب گفت : برای کمک به اقتصاد کشور و سرپا نگهداشتن نظام بانکی باید رویکرد استفاده از منابع داخلی را دنبال کنیم و این تنها راه نجات اقتصاد ملی است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین؛ مدیر عامل بانک قوامین خلاصه ی برنامه تحول اقتصادی بانک را دارای دو راهکار شاخص دانست و گفت : اولین راهکار مدیریت هزینه هاست که در این بخش به منظور تداوم حیات بنگاههای اقتصادی همراهی و همکاری تمامی همکاران در یک بنگاه اقتصادی لازم است . وی ادامه داد این همراهی باید در هر سطحی از لایه های سازمان دیده شود و اگر این همراهی و همدلی ویژه وجود داشته باشد مطمئناً برنامه های پیش بینی شده نتیجه بخش خواهد بود .

دکتر تقی نتاج راهکار بعدی را استفاده از توانمندیهای داخلی سازمانها دانست و گفت : استفاده از این توانمندیها باعث شکوفائی خلاقیت ها و بروز استعدادهای نهفته ای می شود که تا بحال دیده نشده اند . وی ادامه داد حال اگر بخواهیم از توانمندی چند بنگاه اقتصادی در کنار هم استفاده کنیم شاهد هم افزائی خواهیم بود که نتایج درخشانی را به دنبال خواهد داشت . دکتر تقی نتاج افزود هر سازمانی در جایگاه خود دارای توانمندیهائی است که با در کنار هم قرار گرفتن آنها می توانیم استفاده ی کامل تر و مناسب تری از توانمندیهای سازمانها داشته باشیم . 
مدیرعامل بانک قوامین با ذکر این مقدمه به برخی دغدغه های به وجود آمده در خصوص تجمیع بانکهای نیروهای مسلح و ایجاد یک بانک واحد اشاره کرد و گفت : در بحث ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح شاهد اتفاق افتادن هم افزایی هستیم . اتفاقی مبارک که می تواند ضمن ارائه خدمات جدیدتر و کامل تر به حل مشکلات نیز کمک کند . وی تاکید کرد با این اتفاق نباید فکر کنیم که کار برخی از بانکها تمام شده است بلکه باید منتظر ایجاد یک بانک قوی تر ، بزرگتر و کامل تر در عرصه پولی و مالی کشور باشیم که به دنبال ارائه ی انواع خدمات پولی و مالی به مردم شریف ایران و خانواده های نیروهای مسلح است .
مدیر عامل بانک قوامین وظیفه ی هر یک از بانکهای ادغام شونده در مسیر پیوستن به این پروژه ی بزرگ را سنگین و ارزشمند دانست و گفت : ما نیز در بانک قوامین این مسئولیت سنگین را بر عهده داریم که به عنوان بانکی که وظیفه اش خدمت رسانی به پرسنل خدوم نیروی انتظامی و سایر مردم شریف ایران است و به عنوان بانکی که 6 درصد منابع نقدینگی کشور را در اختیار دارد با انسجام کامل سازمانی و اقتدار وارد اجرای این طرح ملی شده و در مسیر سیاست های کلان نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم . 
دکتر تقی نتاج ضمن تقدیر از تلاش و کوشش تمامی همکاران در لایه های مختلف بانک از ادارات مرکزی و ستادهای مدیریت استانی و سطح شعب کل کشور گفت : در این راه ، اقدامات در دست اجراء را با دقت و سرعت پیگیری کرده و با نگاهی امیدوار به افق پیش رو در مسیر شکوفائی و بالندگی نظام بانکی کشور حرکت می کنیم و حیات مبارک بانک قوامین را در بانک جدید دولتی تداوم خواهیم بخشید و حتی زمینه را برای جذب و بکارگیری افراد بیشتری از آحاد فعال و آماده بکارکشور فراهم خواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران