پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491482 تاریخ : 1398/07/10-16:22:36
,1,
استفاده از ظرفیت 3 هزار میلیارد ریالی طرح طراوت توسط شرکت « تاراز چهارمحال»

استفاده از ظرفیت 3 هزار میلیارد ریالی طرح طراوت توسط شرکت « تاراز چهارمحال»

بانک صادرات ایران در استفاده از ظرفیت‌های بالای طرح «طراوت»، شرکت «تاراز چهارمحال» در استان چهارمحال و بختیاری را با مبلغی در حدود 3 هزار میلیارد ریال، تأمین مالی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت «تاراز چهارمحال»، ضمن بیان این مطلب، افزود: این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید گالوانیزه کشور است که تاکنون حدود 550 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح «طراوت» و خرید دین را از بانک صادرات ایران دریافت و تسویه کرده است. همچنین 2 هزار و 400 میلیارد ریال lc  نیز توسط این بانک صادر که تاکنون 2 هزار میلیارد ریال آن تسویه و مابقی در سررسید تسویه خواهد شد.
علیرضا عزیزالهی ضمن قدردانی به جهت انتخاب بانک صادرات ایران برای انجام امور مالی و بانکی این شرکت و اشاره به پیشینه طولانی آن در تولید ورقهای گالوانیزه گفت: بانک صادرات ایران در راستای عمل به شعار امسال که رونق تولید نام گرفته، آمادگی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و رونق اشتغال را دارد.
مدیرعامل شرکت «تاراز چهارمحال» نیز ضمن خوشامدگویی به هیأت بانکی، ابزار کرد: امیدواریم این دیدار منشأ توسعه همکاری‌های گسترده و وسیع در دوره‌های آتی باشد.
سعید بزرگی در ادامه گفت: شرکت «تاراز چهارمحال» در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده و از معدود شرکت‌های تولیدکننده ورق گالوانیزه است. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه 330 هزار تن ورقهای پوشش‌دار توانسته طی سال‌جاری حدود 92 درصد از اهداف خود را محقق و محصولات خود را به فروش رساند.
وی با اشاره به اینکه کشورهای عراق و افغانستان از مهمترین بازارهای برون‌مرزی این محصول هستند، افزود: تولیدات این شرکت علاوه بر تأمین نیاز داخلی، از خروج ارز نیز جلوگیری می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران