پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451704 تاریخ : 1397/12/26-17:28:06
,1,22,
استان ها متناسب با موقعیت اقتصادی و اقلیمی برنامه ریزی کنند

معاون طرح و توسعه بانک:

استان ها متناسب با موقعیت اقتصادی و اقلیمی برنامه ریزی کنند

معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در ششمین هم اندیشی روسای دوایر و مدیران شعب استان همدان با ابراز خرسندی از عملکرد این استان در سال 97 به تبیین شرایط بانک و برنامه های پیش رو پرداخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان همدان، جعفر صفایی مزید – معاون طرح و توسعه بانک – در این نشست بر برنامه ریزی برای رفع موانع تحقق بودجه های ابلاغی تاکید کرد و ابراز داشت: استفاده از قابلیت های موجود در استان ها برای ارتقاء بهره وری و سودآوری یکی از عوامل مهم در موفقیت بانک است.

صفایی خاطر نشان کرد: هر استانی باید متناسب با موقعیت اقتصادی و اقلیمی، ظرفیت ها و فرصت های موجود را شناسایی و از آن به نحو شایسته استفاده کند.

صفایی با تشریح مولفه های اقتصاد درون‌زا و اهمیت آن در برهه کنونی، ابراز داشت: تکیه بر خود اتکایی یک مقوله بسیار حیاتی است که بواسطه آن می توان در نبرد نا برابر اقتصادی و شرایط تحریم، اقتصاد کشور را از گزند حوادث مصون نگه داشت.

وی اساس اقتصاد مقاومتی را بهره‌وری عنوان کرد و یادآور شد: قرار گرفتن در جنگ اقتصادی نیازمند تقویت اقتصاد بومی، حمایت از تولید داخلی و خود اتکایی است.

معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد بر ظرفیت شناسی اقتصادی در استان‌ها تاکید کرد و گفت: برای پویایی اقتصادی، حمایت حداکثری از صنایع، واحدهای تولیدی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار ضروری به نظر می رسد.

صفایی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان استان همدان، عملکرد این استان در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات را مناسب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با حمایت و همراهی یکایک همکاران، تحقق برنامه ها و اهداف عالی سازمان به نحو احسن صورت گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران