پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354145 تاریخ : 1397/05/21-14:21:29
,5,16,
آزمون استخدامی 97 در شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران

آزمون استخدامی 97 در شرکت‌های زیرمجموعه آبفای استان تهران

شرکت­ آب و فاضلاب استان تهران 200 نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقطع تحصیلی لیسانس و بالاتر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش در شرکت های زیرمجموعه استـخدام می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت­ آب و فاضلاب استان تهران، شرکت­ آب و فاضلاب استان تهران 200 نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقطع تحصیلی لیسانس و بالاتر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش در شرکت های زیرمجموعه استـخدام می‌کند.

کسب حداقل 50 % از امتیاز آزمون کتبی عمومی و تخصصی ترازشده الزامی است و درصـورت کسب نمره حدنصاب، به ترتیب از بالاترین نمره پذیرش انجام خواهد شد.

متقاضیان می­‌توانند برای مشاهده نیازهای استخدامی و ثبت نام برای شرکت در آزمون مربوطه از تاریخ 21/05/1397 تا 27/05/1397 به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی الکترونیک www.sanjesh.org مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران