پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512368 تاریخ : 1399/02/17-13:10:18
,2,
آزادی 4 زندانی با مساعدت بانک مسکن

آزادی 4 زندانی با مساعدت بانک مسکن

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از آزادی 4 زندانی در پایان سال 1398 از محل کمک های مردمی در بانک مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مسعود ایزدی با بیان این که بانک مسکن در سال های گذشته، اقدامات خیرخواهانه را همیشه مدنظر قرار داده گفت: این بانک برای آزادی زندانیان از سال 1389 حساب های مردمی را افتتاح کرد و اعلام عمومی کرد که مردم نیز برای این امر خیر مشارکت کنند.
وی افزود: خوشبختانه با مساعدت مردم و همت همکاران در بانک مسکن، از سال 92 تا سال 98، 53 نفر از زندانیان جرایم نقدی، به کانون گرم خانواده های خود بازگشته اند.
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با تاکید بر این که اکثر این زندانیان به علت وضعیت نامساعد مالی در زندان به سر می بردند، گفت: گزارش ها حاکی از آن است که عمده این زندانی ها سرپرست خانوارها بودند و پس از آزادسازی این زندانی ها، با برگشت این افراد به زندگی خود، معاش و وضعیت اقتصادی آن ها نیز بهبود پیدا خواهد کرد.
مسعود ایزدی با تاکید بر این که که در بهمن ماه سال قبل از محل این حساب، 4 زندانی دیگر نیز آزاد شدند گفت: یک خانم و سه آقا بدهی مالی داشتند و به این خاطر به زندان افتاده بودند، در نهایت با همکاری بانک مسکن با ستاد دیه کشور، این افراد شناسایی شدند و پس از تسویه حساب بدهی آن ها از سوی بانک مسکن، آزاد شدند.

او افزود: اکثر افرادی که به دلایل مالی، در زندان ها قرار دارند، بدهی های به نسبت کمی دارند و از توان کافی برای بازپرداخت آن ها بهره مند نیستند. بنابراین مشارکت مردم در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشد و شرایط را برای رهایی این زندانیان فرآهم سازد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم و همت بانک مسکن، این بانک بتواند سایر مسوولیت های اجتماعی نظیر حمایت از خانواده های سیل زده و زلزله زده، ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، اعطای وام ازدواج و ... را در سال های، مانند موعدهای قبلی تداوم دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران