پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452496 تاریخ : 1398/01/18-18:31:13
,17,22,
ارسال اقلام اساسی به مناطق سیل زده کشور/ برق 500 خودرو در شیراز رایگان تعمیر شد

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس:

ارسال اقلام اساسی به مناطق سیل زده کشور/ برق 500 خودرو در شیراز رایگان تعمیر شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از ارسال اقلامی اساسی به مناطق سیل زده کشور خبر داد و گفت: در سیل شیراز اتحادیه های صنفی خدمات رایگان ارائه دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فریبرز رضا زاده در خصوص اقدامات انجام شده در سیل اخیر گفت: در پی وقوع سیلاب در مرکز استان فارس و استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، مازندران، خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد با پیگیری این سازمان کمک های فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی، اصناف و بازاریان استان فارس در خرید، ارسال و توزیع اقلام و لوازم ضروری از جمله، پتو، فرش، آب معدنی، پوشاک، لوازم بهداشتی، طاق های پلاستیک سنگین، 42 هزار تخته کیسه گونی، کنسروجات، نان صنعتی و بسته بندی، شی ، مواد غذایی و ... برای استان های سیل زده مشارکت داشته اند. 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنفی استان فارس در تامین و توزیع بخشی از آذوقه، آش و حلیم گرم، مرغ، گوشت، برنج و حبوبات جهت پخت غذای گرم تهیه پتو، بالش ، یخچال، مبل، لوازم تحریر، وسایل بهداشتی به سیل زدگان مرکز فارس بوده مشارکت داشتند. 
رضا زاده هماهنگی با شرکت نمایشگاه های بین اللملی استان فارس در شهرک گلستان را از دیگر از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: تعدادی از رستوران ها، سفره خانه ها و اقامتگاه های شیراز جهت کمک به مسافرین و اسکان رایگان آنها با پذیرایی مناسب به سیل زدگان خدمات ارائه دادند.
وی با بیان اینکه در این حادثه اتحادیه های صنفی خدمات رایگان ارائه دادند، عنوان کرد: شتشوی فرش های منازل، تعمیر اتومبیل، خدمات برق و الکترونیک خودروهای هیدرولیک، تعمیر تلفن همراه، تعویض سیم کارت، اعزام تعداد 10 خودرو لجن کش به محله های سیل زده، تعهد رنگ آمیزی بیش از 100 واحد مسکونی، اعزام جرثقیل های نیمه سنگین و سنگین همراه با یدک کش، تعمیر حدود 500 خودرو دارای مشکلات برقی به صورت تلفنی و حضوری، تعمیر برق 148 خودرو، اهدای 11 عدد باطری و اهدای تعدادی اقلام و لوازم برقی رایگان و ... از خدمات رایگان اتحادیه های صنفی بوده است. 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس حضور مستمر در ستاد مدیریت بحران استان، هماهنگی با کمیته پشتیبانی ستاد بحران استان جهت تامین مایحتاج ضروری از جمله کالاهای اساسی، تعیین نماینده جهت هماهنگی و همکاری با تمامی نهادهای امدادرسان و بخش خصوصی جهت سازماندهی و هدایت مناسب، شناسایی نیازمندی های ضروری و اعلام به تشکل های خصوصی جهت تهیه و تامین ملزومات، تشکیل ستاد امداد رسانی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز با مشارکت اتاق اصناف مرکز استان و سایر شهرستان ها جهت جمع آوری کمک های مردمی و بخش خصوصی را عنوان دیگر فعالیت های این سازمان عنوان کرد. 
رضازاده با اعلام این که جمع آوری و ارسال کمک ها تا رفع کامل مشکلات به وجود آمده ادامه دارد، گفت: ضمن تشکر از کمک های تمامی فعالان بخش خصوصی و هئیت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان از مردم عزیز و نوع دوست کشور و هم استانی های عزیز بویژه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری و صنفی استان تقاضا داریم به کمک هموطنان سیل زده در شیراز و سایر استان ها بشتابند.
وی ادامه داد: واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی استان فارس در روزهای گذشته کمک‌های مناسبی به افراد و واحدهای آسیب دیده کرده‌اند و این آمادگی وجود دارد تا این کمک‌ها متناسب با نیاز در مناطق مختلف توزیع شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اینکه تمامی امکانات این سازمان برای کمک به آسیب‌دیدگان در استان و سیل زدگان کشور در حالت آماده ‌باش قرار دارد، افزود: با برنامه ریزی انجام شده و همکاری و هماهنگی تشکل های بخش خصوصی در استان فارس بزودی اقلام وکالاهای مورد نیاز دیگری برای سیل زدگان و کودکان به مناطق سیل زده کشور ارسال می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 452
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران