پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515142 تاریخ : 1399/04/10-14:24:28
,17,11,
ارزش سرمایه گذاری در ناوگان ریلی 156 میلیارد تومان اعلام شد

ارزش سرمایه گذاری در ناوگان ریلی 156 میلیارد تومان اعلام شد

در سه ماهه نخست امسال 68 دستگاه ناوگان ریلی دیگر که شامل لکوموتیو، واگن باری و مسافری می شود، به شبکه ریلی کشور الحاق شد و امروز با پیوستن این واگن ها مجموع ناوگانی که از ابتدای امسال به شبکه ریلی ملحق شده به 209 دستگاه رسید.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، سعید رسولی مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران امروز(سه شنبه) در مراسم بهره برداری از سومین مرحله تحویل ناوگان جدید ریلی و توسعه همکاری های اقتصادی و اجتماعی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: در سه ماهه نخست امسال 68 دستگاه ناوگان ریلی دیگر که شامل لکوموتیو، واگن باری و مسافری می شود، به شبکه ریلی کشور الحاق شد و امروز با پیوستن این واگن ها مجموع ناوگانی که از ابتدای امسال به شبکه ریلی ملحق شده به 209 دستگاه رسید.

وی افزود: ارزش سرمایه گذاری انجام شده در ساخت این دستگاه ها به 156 میلیارد تومان رسید، لذا از وزیر راه و شهرسازی می خواهم در خصوص اعطای تسهیلات حمایتی کرونا به شرکت های حمل و نقل ریلی پیگیری کرده و در پرداخت آنها تسریع شود، چرا که صاحبان مشاغل ریلی امروزه با غیرت در حال انجام فعالیت هستند.

امضای تفاهم نامه احداث خط دوم راه آهن بافق به سنگان

رسولی اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که امروز انجام می شود، امضای تفاهم نامه احداث خط دوم راه آهن بافق به سنگان برای تسریع در حمل بار معادن و شرکت های فولادی به بنادر جنوبی و بندر شهید رجایی است که این تفاهم نامه با سازمان ایمیدرو به امضا می رسد.

مدیر عامل شرکت راه آهن اعلام کرد: مجموع طول خطوطی که در قالب این تفاهم نامه احداث می شود، 800 کیلومتر می باشد، همچنین میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث آن 8 هزار میلیارد تومان است .

اجرای پروژه های شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی از امضای تفاهم نامه دیگری نیز خبر داد و افزود: این تفاهم نامه اجرای پروژه های شهرسازی در اراضی فوقانی تونل راه آهن تهران-تبریز در مناطق 17 و 18 تهران است. سال 87 عملیات احداث تونل زیرزمینی خط آهن تهران-تبریز در منطقه 17 و 18 تهران آغاز شد و سال 92 به پایان رسید اما از سال 92 تا کنون اراضی فوقانی این تونل خالی بود و مشکلاتی برای اهالی این مناطق ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: تفاهم نامه ای با شهرداری تهران برای اجرای پروژه های شهری در این اراضی به امضا می رسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران