پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509221 تاریخ : 1398/12/19-09:12:10
,17,4,
ارزش دلار در برابر ارزهای جهان سقوط کرد/ سقوط سود اوراق قرضه

التهاب بازارهای مالی به دنبال سقوط قیمت نفت

ارزش دلار در برابر ارزهای جهان سقوط کرد/ سقوط سود اوراق قرضه

همزمان با سقوط سنگین قیمت نفت، بازارهای سهام به شدت سقوط کردند و سرمایه‌گذاران به سرمایه‌های امن پناه آوردند و ارزش ین ژاپن جهش کرد و سود اوراق قرضه آمریکا به سقوط خود ادامه داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، روز دوشنبه در حالی که سقوط سنگین قیمت نفت باعث شد بازارهای سهام هم به شدت سقوط کنند، سرمایه‌گذاران به سرمایه‌های امن پناه آوردند و ارزش ین ژاپن جهش کرد. سود اوراق قرضه آمریکا هم به سقوط تاریخی خود ادامه داد.

ارزش دلار بیش از 3 درصد در برابر ین ژاپن سقوط کرد و به 101.69 واحد رسید. این بالاترین ارزش ین در برابر دلار در 3 سال اخیر است و امروز بزرگترین جهش روزانه از اواسط 2016 تا کنون برای ین به ثبت رسید.

یورو هم 1.4 درصد در برابر دلار جهش کرد و نرخ برابری آن به رکورد دو ساله 1.1452 واحد رسید.

دلار استرالیا و کیوی نیوزلند بیش از 5 درصد در برابر ین ژاپن پایین آمدند.

هجوم به سوی سرمایه‌های امن قیمت اوراق قر ضه آمریکا را هم بالا برد و سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری، بنچ‌مارک سود اوراق، 0.18 درصد پایین آمد و به رکورد پایین تاریخی جدید 0.521 درصد رسید.

نرخ سود اوراق 30 ساله آمریکا برای اولین بار از 1 درصد پایین‌تر آمد و به 0.974 درصد رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران