پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491307 تاریخ : 1398/07/06-15:00:39
,17,7,
ارزش بیت کوین22 درصد افت کرد

رسیدن به پایین ترین سطح قیمت از ژوئن 2019 تاکنون

ارزش بیت کوین22 درصد افت کرد

قیمت بیت کوین هم چنان نسبت به آغاز سال 2019، دوبرابر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، 

اولین و بزرگترین ارز رمزپایه جهان در هفته ای که گذشت بیش از 20 درصد افت قیمت را تجربه کرد. قیمت بیت کوین در روز جمعه به 7.757 دلار رسید و این میزان کمترین ارزش ثبت شده برای بیت کوین از ماه ژوئن سال 2019 تا امروز است. معاملات آتی بیت کوین هم وضعیت خوبی ندارد.

بیت کوین، که نوسان معروف است، از آگوست روند پایداری را طی کرد و تا این هفته در بازه 10 هزار دلار معامله شد. افت قیمت بیت کوین از روز دوشنبه گذشته آغاز شد و قیمت از آن روز به زیر 8 هزار دلار رسید. دیگر ارزهای رمزپایه مثل xrp و eatherافت 19 درصدی و 24 درصدی را تجربه کردند.

مثل دیگر موارد افت قیمت در بازار ارزهای رمزپایه، تحلیل گر نتوانستند به دلیل مشخصی به عنوان عامل کاهش قیمت اشاره کنند.

بعضی از سرمایه گذاران ناکامی بازار سهام نیویورک در راه اندازی باکت، پلت فرم جذب سرمایه برای خرید بیت کوین در روز یکشنبه را عامل سقوط نرخ این ارز رمزپایه دانستند.

قیمت بیت کوین هم چنان نسبت به آغاز سال 2019، دوبرابر است. قیمت بیت کوین پس از اینکه فیسبوک برنامه اش را برایارز مجازی لیبرا اعلام کرد، افزایش یافت. تحلیل گران اثر عرضه یک ارز رمزپایه دیگر از یک شرکت معتبر فناوری محور را مشروعیت بیشتر بازار ارزهای رمزپایه قلمداد کردند، مشروعیتی که به جذب سرمایه بیشتر کمک می کرد. بیت کوین در دسامبر سال 2017 بیشترین قیمت را ثبت کرده که بیش از 20 هزار دلار بوده است. این ارز رمزپایه به این رکورد تاریخی خود پس از دو سال نزدیک هم نشده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران