پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450604 تاریخ : 1397/12/13-14:06:03
,17,5,
ارتقای توان سازندگان ایرانی هدف شرکت ملی گاز ایران است

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران:

ارتقای توان سازندگان ایرانی هدف شرکت ملی گاز ایران است

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران، حمایت از کالای ایرانی و ارتقای توان سازندگان داخلی را یکی از اهداف شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که موجب رشد دوجانبه بخش خصوصی و دولتی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید پاک‌سرشت در نشست سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان با مدیران بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه فناوری و مجموعه‌های دانشی از حدود 20 سال قبل آغاز شده است و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های 20 ساله هستیم.

وی ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به زنجیره تامین کالاهای مورد نیاز صنایع و فضای کسب‌وکار را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: فضا برای بهبود و ارتقا در این عرصه بسیار است. باید با همفکری برای رفع نقاط ضعف راه‌حل پیدا کنیم، زیرا اگرچه قوانین و مقررات پشتیبان برای حمایت از بازار فناوری و محصولات دانش‌بنیان در داخل کشور شکل گرفته است، اما این قوانین باید بهبود یابد.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه کالای ایرانی در مجتمع گاز پارس جنوبی جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی دارای یک هدف مشخص برای بومی‌سازی و داخلی‌سازی تجهیزات مورد نیاز صنعت گاز است، به همین سبب ارتباط مناسبی با شرکت‌های داخلی برقرار شده است، زیرا اهداف مورد نظر شرکت ملی گاز ایران و تامین‌کنندگان بر مبنای ارتقای توان ساخت داخل از سوی سازندگان داخلی بنا نهاده شده است.

پاک‌سرشت اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف مهم شرکت ملی گاز ایران توسعه فن‌بازار تخصصی در صنعت گاز است تا متقاضی و تولیدکننده ارتباطات شفافی داشته باشند و ما نیز برای تحقق این هدف از ابزارهای قانونی و حمایتی استفاده می‌کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران