پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449336 تاریخ : 1397/11/30-11:29:46
,10025,
ارائه خدمات ویژه بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین

طرح «ستایش نوین»

ارائه خدمات ویژه بیمه‌های ثالث و بدنه به دارندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نوین

شرکت بیمه نوین، با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان خود، طرح فروش اقساطی بیمه­‌ای ثالث و بدنه اتومبیل، ویژه دارندگان بیمه­‌ای عمر و سرمایه‌گذاری این شرکت را اجرائی می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، در این طرح جدید بیمه­‌ای که «ستایش نوین» نام دارد، بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری نوین می‌توانند اتومبیل خود را با شرایط ویژه پرداخت اقساط و بدون ارائه چک، تحت پوشش بیمه ثالث و بدنه قرار دهند.

بر این اساس مشتریان واجد شرایط می‌توانند بیمه نامه ثالث اتومبیل خود را با پرداخت بخشی به صورت نقد و الباقی طی حداکثر 6 قسط و نیز بیمه نامه بدنه را با پرداخت بخشی به صورت نقد و بازپرداخت مابقی مبلغ طی حداکثر 8 قسط و با تخفیف ویژه بدنه خریداری کنند. 

بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری نوین جهت اطلاع از شرایط استفاده از این تسهیلات و میزان اعتبار خرید اقساطی خود می‌توانند ضمن تماس با شماره 22251060، به صفحه شخصی خود در  پایگاه تخصصی بیمه‌های زندگی به آدرس Life.novininsurance.com به بخش «استعلام طرح ستایش نوین (ثالث و بدنه اقساطی)» مراجعه کنند.  

بسته خدماتی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نوین، پیش از این نیز، «طرح شایگان» را با توجه به نیازهای مشتریان خود در بخش بیمه درمان تکمیلی، ارائه داده بود که طبق آن بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری می توانند از مزایای ویژه خدمات درمانی نیز بهره­‌مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران