پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451204 تاریخ : 1397/12/20-11:03:02
,17,
آخرین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دور هشتم برگزار می‌شود

آخرین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در دور هشتم برگزار می‌شود

نمایندگان بخش خصوصی صبح سه‌شنبه 21 اسفند ماه برای برگزاری نشست پایانی هیات نمایندگان دور هشتم اتاق بازرگانی تهران، گرد هم می‌آیند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که از فروردین 1394 تاکنون چهل و هفت نشست ماهانه را برگزار کرده‌اند، فردا برای پایان دادن به یک تلاش چهار ساله نشست چهل و هشتم را برگزار می‌کنند تا دفتر کاری دوره هشتم اتاق تهران بسته شود.

نخستین نشست دور نهم هیات نمایندگان سال 1398 برگزار خواهد شد و تعداد قابل توجهی از اعضای کنونی هیات نمایندگان، در دور نهم نیز حاضر خواهند بود و در کنار منتخبان جدیدالورود هیات نمایندگان و 20 نماینده دولت از فروردین ماه، فعالیت رسمی دور نهم را کلید خواهند زد.

در نشست پایانی دور هشتم هیات نمایندگان، به رسم معمول تمامی نشست‌های قبلی، رئیس اتاق تهران آغازکننده جلسه خواهد بود. مسعود خوانساری با بیان نکاتی در مورد مسایل روز اقتصاد کشور و ارائه دیدگاه پارلمان بخش خصوصی پایتخت جلسه را شروع می‌کند و نخستین و البته تنها سخنران پیش از دستور این نشست نیز پدرام سلطانی خواهد بود.

در ادامه فریال مستوفی، عضو هیات نمایندگان و رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران، گزارشی درباره همکاری اتاق با موسسه فریزر، نهاد منتشرکننده رتبه‌بندی کشورهای جهان براساس شاخص آزادی اقتصادی، ارائه خواهد کرد. لازم به ذکر است که همکاری اتاق تهران با موسسه فریزر به طور رسمی و جدی از شهریور 1396 و با حضور رئیس و تعدادی از کارشناسان این موسسه در اتاق تهران کلید خورد و پس از آن برای ارائه تصویر دقیق‌تری از مختصات اقتصاد ایران و مولفه‌های مدنظر موسسه فریزر برای سنجش میزان آزادی اقتصادی ادامه یافت. نتیجه این همکاری نیز بهبود کم‌سابقه 19 پله‌ای اقتصاد ایران در رتبه‌بندی این موسسه بود که جایگاه ایران را از رتبه 149 به 130 ارتقا یافت. اگرچه جایگاه اقتصاد ایران در این شاخص هنوز نامناسب است و علامت‌دهی رضایت‌بخشی به سرمایه‌گذاران بین‌المللی ندارد اما راه بهبود آن هموار شده است.

فریال مستوفی هم‌چنین پس از ارائه گزارش خود از همکاری با این نهاد به پرسش‌ها و اظهارنظرهای احتمالی سایر اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران نیز پاسخ خواهد داد.

چهل و هشتمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران با تقدیر و تشکر از زحمات اعضا طی چهار سال گذشته و گرفتن عکس یادگاری دوره هشتم به پایان می‌رسد.

این نشست فردا سه‌شنبه 21 اسفند ماه 97 از ساعت 7:00 صبح در طبقه هشتم اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران