پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466053 تاریخ : 1398/03/20-19:12:44
,16,
احکام کارکنان قراردادی در سال جاری، هیچگونه کاهشی نخواهد داشت

احکام کارکنان قراردادی در سال جاری، هیچگونه کاهشی نخواهد داشت

عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت برنامه ریزی پشتیبانی و توسعه مدیرعامل گفت: احکام کارگزینی کارکنان قرارداد انجام کار مشخص در سال 98 هیچگونه کاهشی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش در جلسه مشترک با کارکنان اداره کل توسعه سرمایه انسانی با اعلام این مطلب افزود: براساس بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی، امسال احکام کارکنان قراردادی براساس دستور العمل جدید تهیه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در فرمت جدید، حق سنوات و حق سرپرستی (براساس سطح مسئولیت از رئیس اداره و و بالاتر ) و افزایش فوق العاده سنوات (در رابطه با کارکنان با سابقه 10 سال و بالاتر) حذف شده است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارکنان، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مصمم هستند کاهش این موارد را به شیوه ای دیگر جبران کنند.

 

عضو هیئت مدیره افزود: بر این اساس مقرر شد، اختلاف مبلغ حاصله در قراردادهای قدیم و جدید با لحاظ نمودن  سطح مقطع تحصیلی و با عناوین متناسب و همچنین رعایت قوانین و مقررات مربوطه به ذینفعان پرداخت گردد به نحوی که علاوه بر عدم کاهش مبالغ، افزایش اعلامی دولت نیز در این احکام لحاظ شود.

 

زرگوش اظهار داشت: به محض تصویب موضوع، مراتب در اسرع وقت مجددا اطلاع رسانی و متعاقب آن احکام این گروه از کارکنان صادر می شود.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی پشتیبانی و توسعه مدیرعامل در ادامه به تشریح موضوع اعطای فوق العاده مناطق عملیاتی و یک طبقه شغلی بالاتر برای کارکنان رسمی و پیمانی شاغل در مناطق عملیاتی پرداخت.

 

وی گفت: بر اساس قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، سقف فوق العاده پیش بینی شده در بند یک ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان رسمی و پیمانی مشاغل تخصصی با توجه به مدارک تحصیلی آنان در احکام کارگزینی اعمال خواهد شد.

 

عضو هیئت مدیره خاطر نشان کرد: برای کارکنان قراردادی نیز مبلغ ریالی معادل امتیازات حقوق ثابت هر یک از کارمندان، برای هر یک از مدارک تحصیلی محاسبه و با مد نظر قراردادن یک طبقه شغلی بالاتر در احکام آنان لحاظ می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 434
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران