پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453206 تاریخ : 1398/01/28-11:39:36
,25,
احداث سازه آبگیر و شیرین سازی آب در منطقه پارسیان؛ اشتغالزایی 600 نفری پروژه های جدید

شاهرخی خبر داد:

احداث سازه آبگیر و شیرین سازی آب در منطقه پارسیان؛ اشتغالزایی 600 نفری پروژه های جدید

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان اعلام کرد: احداث سازه آبگیر و شیرین سازی آب دریا، در شمار برنامه های امسال این منطقه قرار دارد. عملیات اجرایی این پروژه ها از سال جاری آغاز و تا سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، حسن شاهرخی افزود: در فاز نخست این پروژه، احداث آبگیر برای برداشت آب از دریا با ظرفیت یک میلیون و 200 هزار متر مکعب در سال با سرمایه گذاری حدود 32 میلیون یورو پیش بینی شده است.

وی گفت: بخش دیگر این پروژه احداث تاسیسات نمک زدایی و شیرین سازی آب دریا است که ظرفیت آب شیرین تولید شده در فاز اول 50 هزار متر مکعب در روز خواهد بود.

شاهرخی ادامه داد: سرمایه گذاری مورد نیاز برای این بخش حدود 4هزار و 500 میلیارد ریال است.

حسن شاهرخی با بیان اینکه این پروژه از دو بخش تشکیل شده است اظهار کرد: اشتغالزایی این دو پروژه 150 نفر به صورت مستقیم و 450 نفر غیر مستقیم خواهد بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان اعلام کرد: زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران در این منطقه مهیا شده است.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با هدف استقرار و تولید 4 میلیون تن فولاد، 18 میلیون تن محصولات پتروشیمی، 600 هزار تن آلومینیوم و 4 میلیون تن آلومینا در سال احداث شده است.
این منطقه همچنین طرح احداث بندر اختصاصی معدن و صنایع معدنی را در دست احداث دارد. بندر پارسیان اشتغال مستقیم برای 60 هزار نفر و اشتغال غیر مستقیم برای حدود 270 هزارنفر به همراه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران