پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522941 تاریخ : 1399/09/08-10:15:51
,3,
اجرای پویش (از ایده تاعمل باملل) توسط موسسه اعتباری ملل

اجرای پویش (از ایده تاعمل باملل) توسط موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل در راستای مسئولیت اجتماعی و شکوفایی ایده های جوانان کشور به ایده های برتر تسهیلات اعطا می نماید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ این موسسه به منظور ارج نهادن به ذهن های هوشمند ایده ساز و توجه به ساز و کاری برای عملی نمودن ایده ها، با برگزاری پویشی تحت عنوان از ایده تا عمل با ملل به ایده های برتر تا سقف 5 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد نمود.

جوانان، فارغ التحصیلان، نخبگان و صاحبان ایده که ایده نوآورانه در ذهن دارند و برای پیاده سازی این ایده به حامی مالی نیاز دارند می توانند به سایت azidehtaamal.ir مراجعه و با تکمیل فرم درخواست سرمایه گذاری، مورد ارزیابی داوران قرارگیرند. پس از اتمام فرآیند داوری در هر ماه به 2 ایده برتر تسهیلات تا سقف 5 میلیارد ریال با شرایط خاص اعطا خواهد شد.
امیدواریم با حمایت از ایده های برتر باعث شکوفایی استعدادهای این سرزمین و رونق بخش کسب و کار مولد برای ایران اسلامی باشیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران