پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511835 تاریخ : 1399/02/09-12:15:19
,10028,
اجبار استفاده از ماسک در مترو طبق دستور العمل‌ها اجرا می‌شود

مدیرعامل مترو اعلام کرد:

اجبار استفاده از ماسک در مترو طبق دستور العمل‌ها اجرا می‌شود

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اخبار منتشر شده در سایت های خبری و روزنامه های کثیر الانتشاردر خصوص عدم اجرای طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو، گفت: این طرح به تصویب رسیده است و در صورت ابلاغ دستور العمل این کار اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در راستای حفظ سلامت مسافران و پرسنل این شرکت و صیانت از بهداشت و سلامت عمومی نسبت به انجام ضدعفونی و نظافت ایستگاه‌ها و قطارهای مترو اقدام کرده است، افزود: با توجه به اینکه ایستگاه های خطوط مترو در زیر زمین قرار دارند کارکرد هواسازهای ایستگاه‌ها را افزایش داده ایم تا جابجایی هوا بیشتر شده و از ساکن ماندن هوای داخل ایستگاه‌ها جلوگیری شود. در همین راستا استفاده از ماسک را به تمامی مسافران توصیه کرده و از مسافران می خواهیم فاصله اجتماعی را در هنگام  استفاده از قطارها رعایت کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های شرکت بهره برداری مترو براساس سیاست‌های کلی شهرداری تهران و ستاد ملی مبارزه با کرونا است و در صورت ابلاغ طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو براساس دستور العمل، این کار را اجرایی خواهیم کرد.

نوبخت گفت: برای حفظ و ارتقاء سلامتی مسافران آمادگی هرنوع همکاری برای تامین و توزیع ماسک توسط شرکت‌ها، خیریه‌ها و نهادهای تامین و تولید کننده ماسک را داریم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تشکر از مسافرانی که با  استفاده از ماسک به نوعی به شکسته شدن زنجیره انتقال کمک می‌کنند از سایر مسافران نیز خواست تا نسبت به تهیه و تأمین ماسک و استفاده از آن در مترو اقدام کنند.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت با تمامی امکانات موجود و توان اجرایی خود برای افزایش خدمات جابجایی و افزایش رضایت‌مندی مسافران تلاش می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران