پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377062 تاریخ : 1397/06/31-16:25:34
,17,
اثرات درآمدهای مالیاتی در رشد و آبادانی استان مشهود است

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان:

اثرات درآمدهای مالیاتی در رشد و آبادانی استان مشهود است

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان گفت: اثرات درآمدهای مالیاتی در رشد و آبادانی استان مشهود است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، داریوش فخرایی، مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان ضمن بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان، در جمع مدیران این اداره کل اظهار داشت: تعامل سازنده امور مالیاتی استان با نهادهای نظارتی سبب شده است، درآمدهای عمومی دولت در بحث مالیات به موقع،‌ صحیح و قانونی وصول گردد که اثرات آن در رشد و آبادانی کشور و استان مشهود است.

وی تاکید کرد: امور مالیاتی استان، همواره مورد حمایت و تائید بوده و میزان درآمدهای مالیاتی استان و نحوه وصول آن، نشان از عملکرد خوب کارکنان این اداره کل دارد.
فخرایی با تأکید بر اینکه وصول درآمدهای مالیاتی، عامل مهمی است که می‌تواند موجب توسعه اقتصادی کشور شود، اظهار داشت: این ظرفیت در کشور وجود دارد تا اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی در بودجه از درآمدهای مالیاتی تأمین شوند.
مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان با بیان اینکه دیوان محاسبات، عالی‌ترین دستگاه نظارتی کشور است، تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی از وظایف دیوان محاسبات است و این دستگاه نظارتی با سازمان امور مالیاتی، اهداف مشترک دارد و تاکنون نیز همکاری بسیار خوبی بین دیوان محاسبات و امور مالیاتی کرمان وجود داشته و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
فخرایی با بیان اینکه اگر پرسش و پاسخی صورت می‌گیرد در جهت ارتقاء سیستم، به روز رسانی و آسیب‌شناسی دستگاه‌های اجرایی است، افزود: لازم است تمام بدنه دستگاه‌های اجرایی از مدیران تا کارشناسان، پاسخگوی دیوان محاسبات و مردم باشند.
مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان، نفت را یک کالای استراتژیک و دارای نوسان دانست و اظهار داشت: اگر مالیات به نحو صحیح وصول شود، جایگزین بسیار خوبی برای درآمدهای نفتی و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
وی ضمن استقبال از ارائه پیشنهاد‌های سازنده برای اصلاح نظام مالیاتی،گفت: عملکرد امور مالیاتی کرمان از نظر وصولی، شرایط فیزیکی ساختمان، نحوه برخورد کارکنان با مودیان و سیستم‌های الکترونیکی پیاده شده، قابل قبول و ارزشمند است.
فخرایی خاطرنشان کرد: فرآیند وصول مالیات در سازمان امور مالیاتی کشور از طریق بهبود زیرساخت‌ها و راه‌اندازی کامل طرح جامع مالیاتی و دسترسی این سازمان به همه منابع اطلاعاتی، فرآیند شناسایی، تشخیص و وصول مالیات، عادلانه‌تر خواهد شد.
مدیرکل امور مالیاتی کرمان نیز تکریم ارباب‌رجوع، صداقت و پاک دستی را سرلوحه کار نظام مالیاتی دانست و گفت: با اطلاع‌رسانی، آموزش صحیح و انجام درست و به موقع وظایف، شاهد انجام امور به نحو احسن و مشارکت حداکثری مودیان هستیم.
سلمانی در پایان به مشکل کمبود نیروی انسانی نیز اشاره کرد و افزود: با تلاش همکاران، تمامی پرونده‌های مالیاتی تا سال 94 رسیدگی شده است و در این زمینه رضایت مطلوبی از امور مالیاتی وجود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران