پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493258 تاریخ : 1398/08/18-13:24:16
,11,
اتصال خطوط راه‌آهن و سکوهای مسافری به شبکه مترو

اتصال خطوط راه‌آهن و سکوهای مسافری به شبکه مترو

مدیر عامل راه‌آهن خبر داد: عملیات اتصال خطوط راه‌آهن و سکوهای مسافری به شبکه مترو انجام شده است و به زودی در ایستگاه جوانمرد قصاب در تهران افتتاحیه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، سعید رسولی مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری امروز (شنبه، 18 آبان 98) گفت: هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده با همکاری جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها (uic) 20 الی 22 آبان ماه سال جاری برای نخستین بار در ایران و آسیا برگزار می‌گردد.

وی در رابطه با محورهای هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده، اظهار کرد: مدیریت و تامین مالی ایستگاه‌ها، قابلیت پایداری و بهره‌وری انرژی، جا به جایی، قابلیت دسترسی و بهم پیوستگی خطوط، خدمات و بازرگانی، تعامل میان ایستگاه‌ها، ایمنی و امنیت و فناوری هوشمند محورهایی هستند که مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای دبیرخانه این کنفرانس مجموعا 112 مقاله ارسال شده، افزود: از این تعداد 50 مقاله پذیرفته شده و 25 مقاله توسط محققان دیگر کشورها ارسال شده است.

 

رسولی: ایستگاه‌های ریلی رونق بخش زندگی شهری

 

رسولی شعار هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده را «ایستگاه‌های ریلی رونق بخش زندگی شهری» است، اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته این کنفرانس در شهرهای رم، پاریس، بروکسل، مسکو، مراکش و مادرید برگزار شده است، گفت: حدود 70 شرکت کننده از 25 کشور در این کنفرانس شرکت می‌کنند.

مدیر عامل راه‌آهن با تاکید براینکه راه‌آهن صرفا وظیفه ورود و خروج مسافر را برعهده ندارد تصریح کرد: راه‌آهن باید خدمات متنوعی را به شهرها ارائه دهد، که UIC در دستور کار خود قرار داده و دستاوردهای روز دنیا با صاحب نظران این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد. لذا تعامل ایستگاه‌های راه آهن با شهرها و توسعه هر چه بیشتر ایستگاه‌های راه آهن از جمله اهداف مهم ما در این نشست جهانی است.

رسولی با اشاره به جلسه مشترک خود با «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در قطار رشت در شب گذشته گفت: برنامه اصلی دولت کاهش فاصله ایستگاه‌های راه آهن با مقصد نهایی مسافران است؛ از این رو تلاش داریم تا ایستگاه‌های راه آهن در شهرها به ایستگاههای مترو نزدیک شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه خبر داد: عملیات اتصال خطوط راه‌آهن و سکوهای مسافری به شبکه مترو انجام شده است و به زودی در ایستگاه جوانمرد قصاب در تهران افتتاحیه خواهیم داشت همچنین این طرح در شهر مشهد هم دنبال می‌شود. لذا خط یک مترو تهران با خط راه‌آهنی که به سمت پیشوا می‌رود، ایستگاه مشترک ایجاد می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 612
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران