پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226259 تاریخ : 1395/07/12-18:37:55
,10030,10034,
ابتلای 20 درصد نیروی کار به اعتیاد

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت رفاه اعلام کرد

ابتلای 20 درصد نیروی کار به اعتیاد

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت رفاه گفت: اگر زمانی بیکاری سبب گرایش به اعتیاد بود، اکنون شاهد هستیم که این معضل به محیط کار کشیده شده و بیش از 20 درصد نیروی کار به اعتیاد مبتلا هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حیدریان در نشست کشوری برنامه ملی استقرار مداخلات پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار و تولیدگفت:نیروی کار می‌تواند زیربنای اصلی در استقلال کشور و استقلال فرهنگی باشد و اگر جامعه کار، سلامت جسمی و روحی نداشته باشد نمی‌تواند این نقش را ایفا کند.

وی افزود: اگر زمانی بیکاری سبب گرایش به اعتیاد بود، اکنون شاهد هستیم که این معضل به محیط کار کشیده شده و بیش از 20 درصد نیروی کار به اعتیاد مبتلا هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت رفاه از تدوین سند جامع فرهنگی اجتماعی و ورزشی خبر داد و گفت: این اسناد راهبرد ما را در این حوزه‌ها مشخص می‌کنند و در تلاش هستیم تا به کمک آنها ضمن شناخت وضعیت موجود دلایل بروز آسیب‌ها را شناسایی کنیم.

حیدریان ادامه داد: در حوزه اجتماعی به دنبال ایجاد مراکز جامع رفاه و ارائه خدمات به جامعه کار هستیم تا بتواند در بخش‌های آموزشی، خدماتی و رفاهی اقداماتی را انجام دهیم که این امر با همکاری وزارت صنعت، دنبال می‌شود.

وی افزود: همچنین به دنبال ایجاد خانه‌های فرهنگ کار و تلاش هستیم که اساسنامه آن نوشته و توسط وزیر ابلاغ شده است و باید این خانه‌ها تا پایان سال ایجاد شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت رفاه افزود: در بخش ورزشی نیز اساسنامه‌های موجود اصلاح شدند تا بتوانیم با هیات‌امنای مستقل و تشکیلات استانی بزرگترین زنجیره ورزشکاری را ایجاد کنیم. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران